مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت:کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان محلی است که از نظر فرهنگ و هنر به نوجوانان آرامش می دهد و این سازمان آمادگی برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع را در سطح شهرستان بیله سوار دارد.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۵۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، هاجر جمادیه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در بیله سوار گفت: هدف اصلی فعالیت کانون ایجاد شور و نشاط به همراه کتابخوانی در کودکان و نوجوانان است و سفالگری، نقاشی و تئاتر عروسکی از شیوه های رایج در کانون برای تحریک خلاقیت های آینده سازان می باشد.

جمادیه گفت:کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان محلی است که از نظر فرهنگ و هنر به نوجوانان آرامش می دهد و این سازمان آمادگی برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع را در سطح شهرستان بیله سوار دارد.

وی با اشاره به اینکه در سایه فعالیت های کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در استان،استعدادهای زبده ای پرورش یافته اند افزود:انیمیشن کانون پرورش فکری استان همواره در سطح کشور همواره جزوء برترین های کشور بوده و کسب30عنوان برتر در مسابقات نقاشی جهانی و کشوری و همچنین اختراع رباتیک توسط نوجوان11ساله از جمله این افتخارات است.

وی عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به لحاظ کار حرفه ای در استعدادیابی فرزندان جامعه، یاریگر آموزش و پرورش است و بسیاری از هنرمندان و شخصیت های فاخر، تربیت یافته کانون های پرورش فکری هستند.

فرماندار شهرستانبیله سوار نیز در این دیدار گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایگاه مهم و ارزشمندی در تربیت اسلامی کودکان دارد که نباید از آن غفلت کرد.

وی در این دیدار از اعتبار خرید خودرو پاژن برای کتابخانه سیار کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان بخش جعفرآباد خبر داد و افزود:امسال در زمینه تجهیز ورفع نواقص کانون پرورشی بیله سوار نیز اعتبار در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات