دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل در گفت و گو با «بسیج»:

هم‎سو دانستن رسانه‎های منتقد با منافقین، وقیحانه است

مظاهری گفت: برخوردهای سلبی و چکشی با روزنامه‎ها و رسانه‎های منتقد نشان داده که اظهارات دولت در خصوص آزادی بیان و قلم مطبوعات ادعایی بیش نیست و این ادعا تا کنون نتوانسته محقق شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۲۶۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
ابوالفضل مظاهری دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اظهارات اخیر مجید انصاری مبنی بر اینکه برخی مطبوعات از منافقین و ضدانقلاب کپی می‌کنند عنوان کرد: رسانه‎های منتقد را هم‎سو با منافقین دانستن اصلا اتفاق جالبی نیست و وقیحانه است.

مظاهری در ادامه این مطلب بیان کرد: بهتر بود که آقای انصاری قبل از این کلی‎گویی‎ها که موجب ابهام بیشتری می‎شود با مثال‎های روشنی مشخص می‎کرد که منظور او چیست تا باعث ایجاد سوءتفاهم در رسانه‎های مختلف نشود و اگر قصد روشنگری و تببین داشت باید حداقل مثال‎هایی از این مورد را می‎زد چرا که روشن است هیچ رسانه منتقد انقلابی به خود اجازه نمی‎دهد که هم‎صدا با منافقین شود.

وی با اشاره به رویه دولت در برخورد با رسانه‎های منتقد گفت: برخوردهای سلبی و چکشی با روزنامه‎ها و رسانه‎های منتقد نشان داده که اظهارات دولت در خصوص آزادی بیان و قلم مطبوعات ادعایی بیش نیست و این ادعا تا کنون نتوانسته محقق شود.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن دانشجویان مستقل در خصوص بخش دیگری از سخنان معاون حقوقی رئیس جمهور مبنی بر شکایت دولت از برخی رسانه‎های منتقد تصریح کرد: این صحبت‎های آقای انصاری نیز در تناقض آشکار با اظهارات اخیر رئیس جمهور است که بیان کرده نباید قلم‎ها را به بهانه واهی شکست، چرا که رسانه‎های مختلفی به بهانه‎های واهی مورد برخورد  دولت قرار گرفتند که جای هیچ گونه برخوردی هم نداشت و دولت می‎توانست خیلی راحت از کنار آنها عبور کند ولی خود دولت شاکی درجه اول آنها بوده است؛ در واقع آقای انصاری در تناقض با آقای روحانی اظهار نظر کرده است.

مظاهری در ادامه با اشاره به برخوردهای قضایی رئیس جمهور با رسانه‎ها و خطاب کردن منتقدین با عناوین جدید گفت: دولت در بحث شکایت از منتقدین نه تنها در مباحث حقوقی بلکه از طریق اشخاص حقیقی نیز برخورد با رسانه‎ها را صورت داده و در همین راستا گویا اخیرا برادر رئیس جمهور نیز از چند رسانه‎ شکایت کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار