سردار سرتیپ دوم پاسدار معروفی گفت: ائمه جمعه محور فرهنگی در شهرستانها هستند
کد خبر: ۸۷۷۴۲۸۴
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در حاشیه اولین همایش هم اندیشی ائمه جمعه استان با فرمانده هان سپاه سیستان وبلوچستان که در مهمانسرای سپاه استان در شهرستان زاهدان بر گزارشد،از ائمه جمعه به عنوان  محور فرهنگی در شهرستانها نام برد .
وی با اشاره به این مطلب که یکی از ماموریتهای سپاه پاسداران حوزه فرهنگی ومقابله با جنگ نرم دشمن است افزود:این حوزه بسیار مهم پرا که دشمن در این حوزه به جای تصرف زمین به دنبال تصرف دین،اراده،شجاعت وایمان ملت ما است.
سردار سرتیپ دوم پاسدار حسیین معروفی تصریح کرد:یکی از مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی هم  ائمه جمعه ،خظیبان جمعه،وتریبون نماز جمعه هستند که به عنوان قرارگاه فرهنگی هماهنگی فی مابین فرمانده هان وبرنامه های سپاه پاسداران با ائمه جمعه می توان در حوزه بصیرت افزایی،حوزه روشنگری،ومقابله با جنگ نرم وعملیات روانی دشمن تاثیر گزارباشد.
وی بیان کرد:در این همایش که برگرفته از انس ،الفت،همدلی،وهمزبانی،بود از  بصیرت افزایی وروشنگری ائمه جمعه بهره مند شدیم.
سردار معروفی تصریح کرد: برنامه های  فرهنگی سپاه وائمه جمعه طبق رهنمودها ومنویات مقام معظم رهبردر جامعه اسلامی پیاده سازی می شود،که این حرکت حرکتی سازنده وخیر است.
وی گفت:با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در آینده ای نزدیک با رویکردی جدید برای پیشبرد اهداف وبرنامه های فرهنگی در سگح استان گام بر می داریم.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان اذعان داشت:این کار بزرگ فرهنگی می طلبد که همه اداراتن وارگانها به صورت خود جوش پای کار آیند .
وی افزود: جبهه انقلاب اسلامی وبسیج لازم است برای جهت دهی صحیح وجلوگیری از انحرافات احتمالی در برنامه های فرهنگی هماهنگی های لازم را با ائمه جمعه برای محتوای کار،تائیدکار،جهت دهی حقیقی، جلوگیری از انحرافات ،اثر بخشی مهم در کار را داشته باشند.
معروفی اذعان داشت:باید در امور فرهنگی به شکل جبهه ای عمل کنیم چراکه دشمن در مقابل ما قرار گاهی وجبهه ای عمل می کند وما هم باید در این حوزه آفند وپدافند فرهنگی داشته باشیم وجبهه ای عمل کنیم .
ارسال نظرات