خبرهای داغ:
رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان جنگ هشت ساله هم افرادی بودند که قائل به دفاع نبودند والان هم قائل به دفاع نبوده و می گویند باید روبروی دشمن کوتاه آمدو دنیا یک دهکده شده و کدخدای آن هم آمریکا است.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۲۵
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردستان،رزمنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در زمان جنگ هشت ساله هم افرادی بودند  که قائل به دفاع نبودند والان هم قائل به دفاع نبوده و می گویند باید روبروی دشمن کوتاه آمدو دنیا یک دهکده شده و کدخدای آن هم آمریکا است.

علی اصغر حبیبی آزاده و رزمنده هشت سال دفاع مقدس عصر امروز دریادواره شهدای گمنام شهرستان در پارک شهرداری اردستان گفت: استکبار جهانی فردی بنام صدام را پیدا کرد و با دادن امکانات و حتی نیروی نظامی به ایران حمله کردند.

وی افزود:  ما نباید جملات صدام را فراموش کنیم که گفت تا یک هفته دیگر جام پیروزی را در تهران سر خواهیم کشید واسم های فارسی شهرهای استان خوزستان را هم عوض کرد وما در آن زمان جز دفاع کاری دیگر نمی توانستیم بکنیم.

حبیبی با بیان اینکه تاریخ گواه و سند است هر اجنبی که قسمتی از  خاک این وطن را گرفته پس نداده تصریح کرد: حداقل ۲۰۰سال  پیش شش  میلیون کیلومتر وسعت ایران بوده و چهارمیلیون و سیصد کیلومتر آن رفت یا رسما و یا غیر رسمی تحویل دادیم و برای اینکه حاکم لایق وجود نداشته است ودر زمان جنگ هشت ساله هم خواستند همین اتفاق بیافتد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد:  زنان هم جنگیدن ودفاع کردند ودفاع کوچک و بزرگ ندارد وجایگاه مشخصی ندارد وحضرت علی (ع) می فرماید بدبخت ترین مردم کسی است که دشمن بیاید در خانه هایشان واین کار را الان دشمن در صدد انجام آن است.

آزاده جنگ تحمیلی افزود: یادواره شهید یعنی مرور همین موارد که مواظب دشمن خود باشیم وکجا بودیم و چه کردیم وباید چه بکنیم ورکن اول دفاع مقدس حضرت امام بودندورکن دوم دفاع مقدس شهدا بودند که پای روضه امام حسین بزرگ شده بودند و ما امروز عزاداری هایمان خیلی خوب است ولی خروجی هایش چیست.

وی با بیان اینکه رزمندگانی که شهید شدند با نماز و روزه و صوت قرآن و روضه  ائمه بزرگ شده بودندو با فرمان حضرت امام رزمندگان عازم شدند وارتشی که قرار بود سه روزه کشور را بگیرد هشت سال روبروی آن مقاومت کردندتصریح کرد : ولی الان چه می کنیم آیا لقمه های شبهه ناکی که بعضا برسر سفره ها می آید می تواند در برابر دشمن آن نسلها را تربیت کند وشهدایی داشتیم مثل شهید فهمیده  که حضرت امام را ولی خود دانسته بود.

حبیبی یادآورشد ملاحظه می کنید که همسایه های ما چه بلایی را می کشندو از دست این دشمنان هیچ آسایشی ندارند وبعضی ها گرفتاریهای خود را منتصب به مسئولان می کنند در صورتی که برای ما نه امام ونه انقلاب و نه مسوولان هیچکدام  گرفتاری درست نکرده اند هر چه که برای ما گرفتاری درست کرده خودمانیم که افرادی را انتخاب وبه به آن ها مسئولیت می دهیم  که لایق نیستند.

آزاده دفاع مقدس  تصریح کرد: جنگ تمام نشده فقط شکل آن عوض شده است  ودشمن همان دشمن است و امام دشمن را خوب شناختند واز دشمن برائت جستند ودستهایی ارزش پیدا کردکه در دست دشمن نرفت مثل دست ابالفضل العباس(ع) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس مثل حسین خرازی که با دشمن مصالحه نداشتند وباید یاد بگیریم که امروز با توکل به خدا امام شناس باشیم وبا پیروی از امام برائت از دشمن بکنیم.

رزمنده دفاع مقدس  با بیان اینکه باید خود رادر برابر دشمن نگه داریم تصریح کرد: باید با مشت های گره کرده بر سردشمن نعره بکشیم ولی می بینیم در مجلس بعضی ها  نعره می کشند وبرای مردم قیافه می گیرند در صورتی که  باید نعره رابرسر دشمن کشید وروبروی مردم خضوع بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها