دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع):
دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) گفت: در مجموع 151 رده به عنوان موفق ترین رده های سپاه استان در جشنواره مالک اشتر معرفی شدند.
کد خبر: ۸۷۷۴۳۶۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حسن خوشبختی در ششمین جشنواره مالک اشتر لرستان که به منظور معرفی رده های برتر سپاه و بسیج برگزار شد گفت:این جشنواره به منظور تحقق اوامر و فرامین فرمانده معظم کل قوا و فرماندهی محترم کل سپاه در خصوص ایجاد انگیزه و تحرک و پویایی و رشد سازمانی برای ششمین سال متوالی برگزار شد.

وی افزود: توسط کارگروه های تخصصی ارزیابی و جمع آوری در سطح نواحی و بررسی در ستاد بسیج سپاه استان 91 رده موفق بسیج انتخاب شدند .

دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) گفت:همچنین در سطح ستاد تیپ 57 و نواحی براساس کارنامه تخصصی که توسط معاونت های ستاد سپاه استان تهیه شده است 20 رده موفق انتخاب گردیدند .

در سطح نواحی نوع الف نیز یک رده موفق براساس کارنامه سال 94 انتخاب شد.

در مجموع 151 رده به عنوان موفق ترین رده های سپاه استان انتخاب شدند که در جشنواره امروز 120 رده از آنان مورد تقدیر قرارگرفتند.

2رده درجشنواره سراسری مالک اشتر سپاه، و 29 رده در جشنوراه مالک اشتر سازمان بسیج که در هفته بسیج برگزار می شود معرفی خواهند شد.

درپایان پیام فرمانده محترم کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به جشنواره های مالک اشترسپاه در سال 95توسط دبیر اشراف فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل ( ع) قرائت شد که متن آن به این شرح است:

«فرماندهان و مدیران و آحاد رزمندگان سپاه سلام علیکم

به حول و قوه ی الهی این ششمین سال است که جشنواره مالک اشتر در راستای تحقق اوامر رهبر فرزانه انقلاب ودر جهت کمک به تعالی سازمانی و ارج نهادن به نتایج پایش عملکرد و بهره گیری از خلاقیت ها و نوآوریها برای ارتقا ءتوانایی ها و آمادگیهای همه جانبه و هموار کردن بستر رشد و تعالی سازمانی برگزار می گردد .

این جشنواره آیینی نماد عزم جمعی مسئولان و پاسداران برای پیگیری دغدغه ها و تاکیدات فرمانده معظم کل قوا در رشد و پیشرفت مداوم سپاه می باشد واین مهم وبا تدوین نقشه موفقت سپاه و پایش مستمر رده های اشراف سازمانی در اشراف فرماندهی رده ها متعرف می گردد

امروزه جشنواره اشراف و فرماندهی به الگویی برای رشد سازمانی تبدیل شده و برپایه ی شاخص های منطقی ،جامع، متوازن فرایند کلان اجرای ماموریت های سپاه را دروضیت عملکرد حرکت درون و بیرونی پایش می کند و جشنواره مالک اشتر منشاء ظهور و بروز نتایج این ارزیابی گردیده است.

انتظار است آحاد فرماندهان و پاسدران شریف با درک عمیق شرایط حساس کنونی ،موقیعت ممتاز انقلاب اسلامی در منطقه ، تعمیق روحیه جهادی و انقلابی حرکت در مسیر تعالی بخش شهدا، به پشبرد ماموریت سپاه که از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است اقدام نموده و ضمن الگو سازی اوامر رده های موفق برتر بستر مناسب را جهت ایجاد انگیزه فراهم کنید.

امید است با تمسک به مکتب نورانی اسلام و سیره معصومین پیروی کامل ازمنویات حیکمانه فرماندهی معظم کل قوا در صیانت از ارزش های انقلاب و خدمت گزاری به اسلام و مهین اسلامی موفق و موید باشید .»


ارسال نظرات