سردار معروفی:

لزوم حفظ هویت سپاه هوشیاری وآسیب شناسی دائمی است

سردار معروفی گفت: سپاه شجره طیبه ای با هویت ایمان حرکت انقلابی وجهادی است که عناصر آن حفظ انقلاب وکشور است
کد خبر: ۸۷۷۴۳۷۸
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در شانزهمین همایش استانی هادیان ومدیران سیاسی سپاه وبسیج استان سیستان وبلوچستان که در کانون شهید عالی شهرستان زاهدان بر گزار شد گفت:اگر سپاه نبود کشور هم نبود واز سپاه به عنوان سنگر مستحکم انقلاب نام برد.
وی با اشاره به این مطلب که امروز حوزه نفوذ پیرامونی نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه است وامروز انقلاب اسلامی بیش از هر زمان دیگری جایگاه خود را پیدا کرده است افزود:منظور از سنگر مستحکم ویا اگر سپاه نبود کشور هم نبودجریان انقلابی است که بر گرفته ازیک فکر ویک آرمان است .
سردار معروفی تصریح کرد:بیشترین فراوانی صحبت حضرت آیت الله امام خامنه ای در این است که سپاه سنگر مستحکم است این یک جریان ویک فکر است فردی که انقلابی است این سنگر مستحکم راتشکیل می دهدسپر بلا می شوند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان تصریح کرد:سنگر سپر بلا است که پشت آن موضع می گیریم که آسیب نبینیم سنگر فولادی که باید صد راه شد صد راه ولایت شویم برای انقلاب برای مردم برای کرامت انسانی برای ارزشهای الهی واسلامی صد بلای ولایت شویم تا دشمن جسارت وجرات نفوذ وحمله را نداشته باشد .
معروفی بیان کرد:صد ولایت بزرگترین خروجی است ودشمن نمی تواند از آن عبور کند ما باید چون مولوی جنگی زهی ها،شهید عالی ها و...شویم که اهداف انقلاب را تبیین کنیم شهید جنگی زهی به واسطه تبیین اهداف انقلاب وارزشهای الهی جان خود را از دست داد در جبهه انقلاب گام برداشت ،دشمن تاب نیاورد واو را از میان برداشت ،این شهید وعالم اهل سنت نسبت به انقلاب اسلامی تفکری زیبا داشت .
وی با اشاره به این مطلب که سپاه شجره طیبه ای با هویت ایمان حرکت انقلابی وجهادی است که عناصر آن حفظ انقلاب وکشور است گفت:لزوم حفظ هویت سپاه هوشیاری وآسیب شناسی دائمی بوده وباید مراقب باشیم وبعد از آن راهکارهای علمی حفظ ایمان را ترویج وتوسعه دهیم .
سرتیپ دوم پاسدار معروفی افزود:با داشتن وتقویت روحیه ی انقلابی وجهادی نباید اجازه داد که روحیه انقلابی بامیل ودل بستن به دنیا ووارد شدن به مسابقه تجمل گرایی تضعیف شود.
وی گذشت از مال را از شاخصه ها وویژگی های مجاهدت در راه خدا برشمرد وعنوان کرد:سپاه بسیج را در بر می گیردهمراه با مفاهیم انقلاب اسلامی و نیروهای امروز سپاه وبسیج اگر میخواهند انقلابی بمانند وانقلابی فکر کنند باید آرمان میر حسینی ،عالی را تبیین وتشریح کنند.
این مسئول اذعان داشت:اهمیت موضوع آموزش که حوزه آموزش حوزه بصیرت افزایی ،جامع الاطراف نگاه کردن آگاهی بخشی است  که خروجی آن می شود مسئولیت پذیری وکسی که بصیر باشد روشن وآگاه باشد احساس مسئولیت می کند .
 معروفی با تاکید بر این نکته که ایران اسلامی وما رهبر قوی، قدر ،حکیم، تیز بینی داریم که دشمن در پی نابودی این قدرت بوده وبه لطف خدا موفق نمی شود ونخواهد شد تصریح کرد:یکی از عناصر قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی بی اعتمادی مطلق به قدرتهای جهانی است روحیه ی استکبار ستیزی مطعلق به یک جناح نیست اصولگرا است روحیه ی استکبار ستیزی یک دست آورد ملی ومتعلق به ملت ایران است نه یک مذهب ونه یک قوم است.
  وی بیان کرد :بزرگترین منکر آن است که دشمن را دوست جلوه دهیم ونسبت به کارهای او اعتماد داشته باشیم است باید به دشمن بی اعتنا باشیم رهبر معظم انقلاب بی اعتنایی به آمریکا را نشان عقلانیت وفکر عمیق میداند.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان اظهار داشت:دشمن در هر جایی که ما پیروز شده ایم برای ما مشکل ایجاد کرده است نگاه به دشمن را رهبر نگاه تجربی میداند.
سردار معروفی گفت:دشمن در عین مذاکردارد نفوذ می کند ملت ما ملتی انقلابی است وبرای این انقلاب هزینه کرده اند  وهزینه این انقلاب را نیروهای سپاه وبسیج پرداخت کرده اند وهنوز پای هزینه ها ایستاده اند.
وی با بیان این مطلب که باید مراقب جنگ نرم دشمن باشیم چرا که دشمن با این جنگ در پی زدن تفکر تشیع است اذعان داشت :جبهه انقلاب اسلامی نباید در برابر این تفکرات از پا بایستد نباید از تهدیدات وتوطئه های دشمنان غافل شویم .
وی بیکاری ومعیشت افراد جامعه را از  مهم ترین معظلات جامعه امروزی برشمرد وگفت:مابه عنوان نیروهای انقلابی باید به شکل جبهه ای عمل کنیم وحوزه های بیان شده از سوی رهبر واقتصاد مقاومتی را تبیین کنیم باید به عنوان نیروهای انقلابی وجهادی مهیای خدمت به جامعه باشیم امروز جهاد ما این است قدم در راه خدا وحرکت به سوی کارجهادی برداشته ایم.

ارسال نظرات