خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۷۴۳۸۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، بعد از مدت‌ها انتظار و بلاتکلیفی اتاق اصناف اصفهان انتخابات هیئت رئیسه این اتاق برگزار شد. این انتخابات 19 نفر کاندیدا داشت که از این میان 5 نفر به عنوان اعضای دوره جدید هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان انتخاب شدند.

در این انتخابات 93 نفر از روسای اتحادیه‌های اصفهان حق رأی داشتند که با انجام انتخابات رسول جهانگیری رئیس اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با کسب 61 رای با بیشترین تعداد رای اخذ شده به عضویت هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان درآمد.

همچنین هوشنگ شیشه‌بران رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، محمد علی انصاری رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران هر دو با 52 رای، ناصر اطرج رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار اصفهان با 45 رای و سید اکبر امامی رئیس اتحادیه فیلمبرداران اصفهان با کسب 34 رای به عنوان اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف اصفهان انتخاب شدند.

مهدی غفرانی، اکبر عشوریون با 29 و 28 رای به عنوان اعضای علی‌البدل این هیئت انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم پیش از این محمدرضا پاک نژاد رئیس اتحادیه لوازم آرایشی و بهداشتی اصفهان به عنوان رئیس اتاق اصناف اصفهان فعالیت می‌کرد که عدم حضور وی در انتخابات این اتحادیه سبب شد تا وی به صورت خودکار از ریاست اتاق اصناف اصفهان کنار گذاشته شود. رسول جهانگیری طی دو ماه اخیر سرپرستی این اتاق را برعهده گرفت.

بعد از برگزاری انتخابات هیئت رییسه اتاق اصناف استان اصفهان در اواخر اردیبهشت ماه 93، بیستم خرداد ماه 93 انتخابات داخلی این اتاق برگزار شد و بعد چند سال عباسعلی بصیرت با ریاست اتاق اصناف خداحافظی کرد و پاک‌نژاد به ریاست اتاق اصناف استان انتخاب شده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها