خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال هزاران زائر گلستانی با پای پیاده عازم سفر به کربلای معلی خواهند شد که در این سفر هر گلستانی نائب زیاره یک شهید گلستانی خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۰۱
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از شبستان، حجت الاسلام و المسلمین نورالله ولی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گرگان گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی افراد بسیاری عازم این سفر خواهند شد.

وی افزود: این پیاده روی که توسط عاشقان و دوست داران اهل بیت (علیهم السلام) انجام می شود یک رخ نمایی بزرگی است که توسط شیعیان انجام می شود که می تواند رزمایش بزرگی باشد که از سوی جهان اسلام صورت می گیرد.

حجت الاسلام ولی نژاد اظهارداشت: امسال هزاران زائر گلستانی با پای پیاده عازم سفر به کربلای معلی خواهند شد که در این سفر هر گلستانی نائب زیاره یک شهید گلستانی خواهد بود.

وی در ادامه از یادواره شهدای مداح و شهدای شعرای آیینی خبر داد و تصریح کرد: این مراسم در روز پنجشنبه با حضور ابوترابی نائب رئیس قبلی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به اینکه ما در استان بیش از 30 شهید مداح و شعرای آیینی داریم این مراسم در همین راستا برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها