امام جمعه بروجن گفت:

شناخت جبهه حق و باطل ضروری است

امام جمعه بروجن شناخت جبهه حق و باطل را ضروری دانست و گفت: نزاع بین جریان حق و بازل همیشه وجود داشته است ولی باید مراقب باشیم راه درست را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۰۲
|
۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا سعادتفر امام جمعه بروجن در مراسم صبحگاه رزمایش 95 گفت : نزاع بین جریان حق و باطل در تاریخ همیشه بوده و هست و از زمان حضرت آدم (علیه السلام) شروع شد.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی وقت ها جریان های حق نما به جریان باطل ملحق شدند و در مقابل انبیا و معصومین قرار گرفتند و بعض چهره های حق نما هم رسوا شدند چهره هایی که پیشانی آنها پینه بسته بود و حافظ قرآن بودند.

وی ادامه داد: در وجود جریان حق و باطل شکی نیست و در اینکه هدف پیامبران و معصومین اقامه قسط و عدل است شکی نیست ولی واژه تعادل و میانه روی تازه وارد جریان ها شده است . آیا جبهه حق و باطل داریم و میانه روی بین حق و باطل است.

امام جمعه بروجن گفت : در عالم هستی حق و باطل داریم ، نور و ظلمت داریم ولی بین این ها حد وسط نداریم و اگر کسی  از راه خدا زاویه گرفته باشد وارد راه شیطان شده است . تعادل یعنی پیروی مطلق از دستورات دینی ما و مافوق و مادون آن می شود افراط و تفریط.

سعادتفر ضمن اشاره به آیه قران اظهار کرد : درمقابل استکبار جهانی باید بایستیم و برخورد کنیم و اعلام قدرت کنیم و این عین تعادل است و صلح سازش با استکبار جهانی هرگز تعادل و میانه روی نیست ،چرا که مخالف دستورات صریح دینی و قرآنی ماست و جامعه بسیجی ما مفتخر است که همواره متعادل بوده است و تعادل در سایه دستورات دین مقدس اسلام و در فرهنگ انقلابی ما تعادل یعنی اطاعت پذیری محض از فرامین رهبر معظم انقلاب است.
 
امروز کسانی که جلو تر ازفرامین  رهبری حرکت می کنند اهل افراط هستند و کسانی که از فرمایشات رهبری عقب تر هستند اهل تفریط هستند.و فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عین تعادل می باشد.

وی در پایان اظهار کرد: پیاده روی اربعین نشانگر این است که راه قدس از کربلا می گذرد و همه منتظر فرمان رهبری هستند که قدس را آزاد کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار