آمل برای برگزاری هر چه بهتر اردوی راهیان نور طی سال تحصیلی گذشته توانست رتبه برتر استان را از آن خود کند که عوامل زیادی در این اقدام مهم اردویی، زیارتی، فرهنگی و دینی نقش دارند و باید از آنها صمیمانه قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۸۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل با بیان اینکه خانواده‌ها، مسؤولان شهری و فرهنگیان در مراسم بدرقه دانش‌آموزان حضور داشته و آنها را از زیر قرآن کریم عبور دادند، بیان کرد: تعداد 6 اتوبوس دانش‌آموزان را منتقل می‌کنند.

عباس مرزبند در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله (ع)، اظهار کرد: هم‌اکنون شاهد دومین مرحله از اعزام دانش‌آموزان در مقطع متوسطه هستیم.

وی افزود: در این مرحله تعداد 240 دانش‌آموز پسر 6 مدرسه شهرستان آمل راهی مناطق عملیاتی جنوب، شلمچه و دیگر مناطق جنگی کشور شدند.

این مسؤول با بیان اینکه حدود 30 همکار فرهنگی و راویان هشت سال دفاع مقدس به همراه دانش‌‌آموزان در این اردوی فرهنگی و دینی حضور دارند، تصریح کرد: نخستین مرحله اعزام دانش‌آموزان آملی به مناطق عملیاتی غرب کشور در سال تحصیلی جدید با راهی شدن 240 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه به مناطقی از کردستان و غرب انجام شد.

مرزبند با اعلام اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به مدت سه روز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک سومین مرحله اردوی راهیان نور دانش‌آموزی آمل با حضور حدود 400 دانش‌آموز در قالب 10 اتوبوس برگزار می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش آمل بیان کرد: حدود 60 هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان مشغول به تحصیل هستند و برگزاری اردوی راهیان نور در این شهرستان از لحاظ کمی و کیفی در سطح شهرهای مازندران شاخص است.

این مسؤول با اشاره به اینکه آمل برای برگزاری هر چه بهتر اردوی راهیان نور طی سال تحصیلی گذشته توانست رتبه برتر استان را از آن خود کند، اظهار کرد: عوامل زیادی در این اقدام مهم اردویی، زیارتی، فرهنگی و دینی نقش دارند که باید از آنها صمیمانه قدردانی کرد.

مرزبند بیان کرد: برای استقلال، آزادی، امنیت، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی خون‌های زیادی ریخته شد و جوانان، نوجوانان و آحاد مختلف مردم شربت شهادت نوشیدند.

وی با اعلام اعلام اینکه در سال تحصیلی گذشته بیش از یک هزار دانش‌آموز این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور از مناطق جنگی بازدید نزدیک داشتند، گفت: سعی داریم تا پایان سال جاری یک‌هزار و 600 دانش‎آموز دختر و پسر آملی به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها