یادواره شهدای روستای شاهماربیگلوی منطقه برزند گرمی برگزار شد

فرمانده نیروی انتظامی گرمی گفت: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۸۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی به نقل از سیفار، سرهنگ خسروزاده فرمانده نیروی انتظامی گرمی در این مراسم معنوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.

وی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و بستن پیوند ناگسستنی با ولایت را از وظایف دینی و آرمانی همه برشمرد و اظهار داشت: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدای جنگ تحمیلی به جوانان این مرز وبوم به عنوان الگو است.

مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات