خبرهای داغ:
سردار غیاثی گفت: ایام اربعین حسینی و حضور جمع کثیری از زائران در پیاده روی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشورایی است.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۹۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) استان فارس برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی  آماده شده است، گفت: این موکب  در زمینی به مساحت 8 هزار متر مربع و در فاصله هزار و پانصد متری حرمین مطهر در کربلا برپا شده است.

وی برپایی موکب توسط دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در استان فارس برای خدمت به زائران امام حسین (علیه السلام) را یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای معرفی حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) به جامعه جهانی شیعیان عنوان کرد و افزود: ایام اربعین حسینی و حضور جمع کثیری از زائران در پیاده روی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ عاشورایی است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه تعداد زیادی از دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) بصورت شبانه روزی به زائران اسکان یافته در موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) خدمت می کنند، خاطرنشان کرد: موکب استان فارس از نظر وسعت و امکانات رفاهی یکی از بهترین محل های اسکان زائران در ایام پیاده روی اربعین خواهد بود.

وی با بیان اینکه موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) برای پذیرایی و اسکان 7 هزار زائر امام حسین (علیه السلام) طراحی شده است، گفت: تاسیسات مورد نیاز این موکب نظیر آشپزخانه، نانوایی، خوابگاه، سرویس های بهداشتی و حمام توسط کارشناسان فنی سپاه فجر فارس طراحی و ساخته شده و زائران اسکان یافته از تمام خدمات بصورت رایگان و متمرکز بهره مند خواهند شد.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: یک تیم پزشکی متشکل از پنجاه نفر پزشک و پرستار و یک داروخانه مجهز در قالب درمانگاه ام البنین در موکب حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) مستقر شده و آماده ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به زائران می باشند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته زائران استقبال گسترده ای از موکب استان فارس داشته اند،  گفت: در حاشیه موکب احمد بن موسی (علیه السلام) نمایشگاه محصولات فرهنگی با موضوع قیام امام حسین (علیه السلام)، پیاده روی اربعین حسینی و غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی برپا خواهند شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تجلیل از مجموعه خیرین استان فارس که در برپایی موکب احمد بن موسی (علیه السلام) با سپاه فجر همکاری داشته اند، گفت: فرصت برای مشارکت مردم مومن و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) در برپایی این موکب همچنان باقی مانده و سامانه #8*724* تلفن همراه برای این منظور طراحی شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها