راه اندازی شبکه 3G شهرستان نیر در هاله ای از ابهام

با گذشت چندین ماه از وعده راه اندازی اینترنت پرسرعت، مردم شهرستان نیر همچنان در انتظار راه اندازی اینترنت 3G هستند.
کد خبر: ۸۷۷۴۴۹۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، شرکت های ارائه دهنده پیوسته در تلاش هستند با ارائه بهترین و ارزان ترین امکانات مخاطبان و کاربران خود را افزایش دهند.

در صورتی که اکثر استان ها، شهرها، شهرستان ها و حتی برخی روستاها از اینترنت پر سرعت استفاده می کنند شهرستان نیر از این قافله عقب مانده است.

طی تماس هایی که با مسئولان مربوطه گرفته شده بود بارها اعلام کرده بودند که به زودی اینترنت 3g راه اندازی می شود ولی تا به این لحظه این امر محقق نشده است.

حال باید منتظر ماند و دید کی این امر تحقق پیدا کرده و مردم نیر می توانند از اینترنت پرسرعت استفاده کنند.

با پیشرفت علوم مختلف به ویژه در بخش فناوری اطلاعات، زندگی کاری و روزمره شهروندان ارتباط بسیار زیادی با اینترنت پیدا کرده و باید تلاش شود تا ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های مناسب برای توسعه ابزار فناوری امکان استفاده از آن برای تمامی افراد و در تمامی نقاط کشور فراهم شود.

یکی از کاربران اینترنت در نیر نیز با انتقاد از وضعیت اینترنت در شهر اظهار داشت: ما اینترنت ADSL را با سرعت ثابت خریداری کرده ایم ولی متاسفانه سرعت باز کردن سایت و یا دانلود کردن فایلها بسیار پائین است و شاهد نوسانات بسیاری در آن هستیم.

باید گفت آمار رو به گسترش شمار کاربران اینترنتی در کشور بیانگر اهمیت و توجه اقشار مختلف مردم به این وسیله ارتباطی است که مسئولان باید با درک اهمیت این موضوع زیرساخت های لازم را برای دسترسی آسان و پرکیفیت کابران فراهم کنند.

ارسال نظرات