هدف همایش بصیرت عاشورایی روحانیون مازندران برای ضرورت ایجاد بصیرت عاشورایی در جامعه است تا روحانیون و علما در منابر و تریبون‌های خود به بیان آن بپردازند.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۰۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد:  همایش یک‌روزه و بزرگ عاشورایی روحانیون و طلاب مازندران  از صبح روز پنج‌شنبه 20 آبان امسال در حسینیه ثارالله سپاه پاسداران ناحیه آمل برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی اظهار کرد: آمل میزبان همایش بزرگ بصیرت عاشورایی ویژه روحانیون و طلاب مازندران است.

وی افزود: در این همایش روحانیون هفت شهر مازندران شامل آمل، بابل، بابلسر، فریدونکنار، نور، محمودآباد و بندپی شرکت دارند.

این مسؤول با اشاره به حضور مسؤولان کشوری و استانی در این همایش، یادآور شد: حجت‌الاسلام محمدی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و رسول سنایی‌راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کل کشور و مشاور حوزه نمایندگی ولی‌فقیه به سخنرانی می‌پردازند.

رمضانی با اشاره به همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آمل، اداره اوقاف و امور خیریه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران برای برگزاری همایش بصیرت عاشورایی روحانیون مازندران، یادآور شد: امروزه ضرورت دارد تا بصیرت عاشورایی در جامعه ایجاد شده و روحانیون و علما در منابر و تریبون‌های خود به بیان آن بپردازند.

وی ادامه داد: قیام عاشورا و نهضت کربلا از ماندگارترین درس‌های آزادگی و دینداری است که در آن به همه زوایای زندگی فردی، اجتماعی و دینی پرداخته شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل بیان کرد: در این شهرستان با از اعزام مبلغان دینی و مذهبی به سطح شهر و روستا در ماه‌های محرم و صفر برای گسترش فرهنگ عاشورایی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

رمضانی گفت: باید برای داشتن جامعه‌ای مترقی و پیشرفته از فرهنگ عاشورایی بهره‌گیری کنیم و در این راه آشنایی اهداف بلند قیام امام حسین (ع) و یارانش بسیار کارآمد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها