جانباز 25 درصدی که نائب قهرمان پارالمپیک رشته پرتاب نیزه در جهان شد

عبداله حیدری تیل از شهرستان خلخال، دارنده نشان نقره بازی‌های پارالمپیک ریو از ماده پرتاب نیزه، جانباز 25 درصدی است که با پشتکار ورزشی خود برای میهمن اسلامی افتخار آفرینی کرده است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۱۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، عبداله حیدری، دارنده نشان نقره بازی‌های پارالمپیک ریو از ماده پرتاب نیزه است که دوم این ماده را در به خود اختصاص داد.

حیدری سال 89 و در سن 20 سالگی به خاطر حادثه‌ای که در حین انجام خدمت سربازی اتفاق افتاد یک پای خود را از دست داد و جانباز شد.

او پیش از این حادثه در رشته‌های رزمی فعالیت می‌کرد و بعد از گذراندن دوران نقاهت و در جریان بازی‌های پارالمپیک 2012 لندن با ورزش جانبازان و معلولین آشنا شد.

در همین راستا و به پاس تلاش های افتخارآمیز این قهرمان خلخالی، مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در روستای تیل خلخال با وی دیدار کردند.

این دیدار که صبح امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل سردار عبدی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل ورزش و جوانان استان و دیگر مسولین استانی و شهرستانی برگزار شد؛ مسئولین با ذکر افتخارآفرینی عبدالله حیدری در مسابقات پارالمپیک، حضور وی را در جمع ورزشکاران شهرستان و استان مایه افتخار دانسته و بر لزوم ترقی و پیشرفت همه جانبه ورزش در منطقه با حضور این قهرمان جهانی تاکید کردند.

لازم به ذکر است که عبدالله حیدری تیل جانباز 25 درصد شهرستان خلخال است.



ارسال نظرات