رئیس مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز از پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم تحصیلی سال 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز، دکتر احد عبادی گفت: این مرکز در رشته های کاردانی حرفه ای بازیگری، کاردانی حرفه ای ساخت انیمیشن، کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز ایرانی، کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک، کاردانی حرفه ای گریم و طراحی چهره، کاردانی حرفه ای چاپ و نشر، کاردانی حرفه ای عکاسی، کاردانی حرفه ای سینما و فیلمسازی و کاردانی حرفه ای مدیحه و مرثیه دانشجو می پذیرد.

وی افزود: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر تبریز زیر نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی فعالیت می کند و از مهرماه سال گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

عبادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در این دانشگاه در رشته های یاد شده، دانشجویان از سال تحصیلی گذشته مشغول به تحصیل بوده و امید می رود با افزایش ظرفیت رشته ها و همچنین راه اندازی مقطع کارشناسی شاهد رونق آکادمیک رشته های هنری در آذربایجان شرقی باشیم.

رئیس مرکز علمی، کاربردی فرهنگ و هنر تبریز وجود این مرکز را غنیمتی در رفع خلاء علمی در رشته هایی همچون موسیقی، چاپ و نشر و مدیحه سرایی دانست.

علاقه مندان به ثبت نام در رشته های یاد شده می توانند به محل این مرکز علمی واقع در تبریز، اول سربالایی ولیعصر،مجتمع 22بهمن(مجتمع سینمایی ناجی) مراجعه و یا با شماره تلفن 04133281017 برای پیش ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظرات