خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

دولت در برخورد با منتقدین بی‌حوصله و شتاب‌زده است

مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین اذعان کرد: آقای روحانی در سخنان خود از آزادی قلم و بیان سخن به میان آوردند حال آن‌که خود به این موضوع توجهی ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنرانی اخیر رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: سخنرانی آقای روحانی در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات دارای چندین نکته قابل تامل بود که انتظار داریم نظرات خود ایشان نبوده باشند.

وی افزود: برطرف شدن تحریم‌ها، نشکستن قلم‌ها و آزادی بیان، افزایش اشتغال‌زایی و لزوم و توجه به قدرت نظامی و دفاعی کشور از مهم‌ترین مسائل مطرح شده توسط ایشان بوده است.

این مسئول در خصوص رفع تحریم‌ها در دوران پسابرجام تصریح کرد: همانطور که آقایان عراقچی و صالحی و بسیاری از منتقدین و حتی طرفداران نیز مطرح کرده‌اند، تحریم‌ها تنها از روی کاغذ برداشته شده‌اند.

مسئول سیاسی سپاه قزوین ادامه داد: سخنان دکتر روحانی در خصوص رفع تحریم‌ها با آثار و تبعاتی که مردم در بازار و زندگی روزمره خود می‌بینند زمین تا آسمان متفاوت است.

کوچک‌خانی پیرامون آزادی قلم تشریح کرد: آقای روحانی در سخنان خود از آزادی قلم و بیان سخن به میان آوردند حال آن‌که خود به این موضوع توجهی ندارند.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم تنها قلم و زبانی را که به تمجید دولت می‌پردازد آزاد می‌داند و رئیس جمهور خود منتقدین را تمسخر کرده و مصداق قلم‌شکنی و دهان‌بستن هستند.

این مسئول ضمن اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور توضیح داد: علیرغم وعده‌های بسیار دکتر روحانی در خصوص اشتغال جوانان، متاسفانه اقدامات چندانی توسط ایشان و همکارانشان صورت نگرفته و حتی براساس آمار به دست آمده ما در هر روز شاهد اضافه شدن بیکار در جامعه هستیم.

مسئول سیاسی سپاه قزوین مطرح کرد: قدرت دفاعی و نظامی کشورها در توسعه و رشداقتصادی کشور در زمینه‌های مختلف بسیار تاثیرگذار است و بدون تجهیز قدرت نظامی نمی‌توان به موفقیت دست یلفت.

کوچک‌خانی در خاتمه با اشاره به آن‌که ماه‌های آخر خدمت‌گزاری دولت یازدهم است، خاطرنشان کرد: دولت به جای آن‌که در این ماه‌های پایانی در خصوص دستاوردها و عملکردهایش گزارش دهد، به دنبال حاشیه‌سازی است و فکر می‌کنند با این کارها می‌توانند محبوبیت مردمی بیشتری را به دست آورد.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها