مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) از بازدید 12 هزار دانش آموز کرمانشاهی به سرزمین های نورغرب کشور خبر داد و توجه ویژه به اردوهای راهیان نور دانش آموزی را یک ضرورت دانست .
کد خبر: ۸۷۷۴۵۳۶
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، سرهنگ علی یوسفی راد اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری تا کنون 12 هزار دانش آموز استان کرمانشاه از سرزمین های نور بازدید کرده اند.
وی یادآور شد از این تعداد 6800 نفر از اعزامها مربوط به دانش آموزان دختر و 5400 دانش آموز پسر می باشد.
سرهنگ یوسفی راد خاطر نشان کرد: تا پایان سال اعزام دانش آموز کرمانشاهی در قالب اردو های راهیان نور به مناطق عملیاتی ادامه خواهد.
وی اردوهای راهیان نور دانش آموزی را بخش مهمی از اعزامهای راهیان نور دانست و گفت : پیش بینی می شود 35 هزار دانش آموز تا پایان سال از مناطق عملیاتی بازدید کنند.
این مسئول با بیان اینکه مدت زمان این اردوها 2 روز است، گفت: دانش‌آموزان طی این سفر از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی سرپل ذهاب و  یادمان شهدای مرصادبازدید و در رزم نمایش هم شرکت می کنند.
سرهنگ یوسفی راد اردوهای راهيان نور را یک موقعيت ارزشمند برای تعليم و تربيت و یادگيری دانست و گفت:  گسترش و توجه ویژه به اردوهای راهیان نور دانش آموزی و برگزاری باشکوهتر این اردوها یک ضرورت است.
ارسال نظرات