رییس کمیته امداد خمینی (ره) گفت: ما از نظر قانونی نمی‌توانیم خانواده‌های محروم ‌‎شهدای مدافع حرم را تحت پوشش قرار دهیم؛ اما اگر مجلس در این زمینه ورود کند، قضیه فرق خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۵۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش سرویس راهیان نورخبرگزاری بسیج، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد خمینی (ره) که در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر چگونگی حمایت کمیته امداد از خانواده‌های شهدای مدافع حرم که درگیر مشکلات مالی هستند، اظهار داشت: ما خیلی مشتاقیم که در این عرصه اقدامی انجام دهیم و هرجا هم که دستمان رسیده، کاری انجام داده‌ایم؛ اما باید این موضوع به شکل قانونی انجام شود.

وی افزود: ورود کمیته امداد به این مقوله، بدون اینکه قانونی در این زمینه وجود داشته باشد، میسر نیست. اگر این موضوع حل شود، ما از سر شوق و ارادت آماده خدمتگزاری به خانواده‌های شهدای مدافع حرم هستیم.

رییس کمیته امداد تصریح کرد: ما از نظر قانونی نمی‌توانیم این عزیزان را تحت پوشش قرار دهیم؛ اما اگر مجلس در این زمینه ورود کند، قضیه فرق خواهد کرد.
 
فتاح با اشاره به مواردی از کمک‌های کمیته امداد به خانواده‌های شهدای مدافع حرم، به بیان خاطره‌ای در این خصوص پرداخت و گفت: چندی پیش در همدان از وضعیت خانواده یک شهید مدافع حرم مطلع شدم، که کمیته امداد در این شهر مسکنی را ساخته و در اختیار آنها قرار داده بود. من با شنیدن خبر خانه‌دار شدن این خانواده شهید، سجده شکر به جا آوردم.
ارسال نظرات