خبرهای داغ:
مسابقات قرآن و اذان پایگاههای تابعه حوزه بسیج مساجد و محلات علی این ابیطالب(ع) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۷۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات قرآن و اذان پایگاههای بسیج مساجد و محلات حوزه علی این ابیطالب(ع) شاهرود با حضور گسترده علاقمندان بسیجی حلقه های صالحین در مسجد علی ابن ابیطالب(ع) شهرک انقلاب شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات 45نفر از بسیجیان پایگاههای بسیج در رشته های حفظ،ترتیل،قرائت و تحقیق قرآن کریم و اذان به میزبانی پایگاه علی ابن ابیطالب(ع) شهرک انقلاب حضور یافتند که در این مسابقات یکروزه در پایان نفرات برتر رشته های مختلف معرفی و به مرحله شهرستانی بسیج راه یافتند.

حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود در اختتامیه این مسابقات با بیان اینکه ترویج فرهنگ قرآن در جامعه وظیفه همگانی است افزود: قرآن کتاب انسان ساز و نقشه راه ما برای پیشرفت و تعالی است و باید تلاش کنیم تا قرآن در زندگی فردی و اجتماعی آحاد جامعه نشر پیدا کند.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در قرآن پژوهی و ترویج قرآن در زندگی آحاد جامعه گفت: جنگ نرم امروز دشمن برای محو فرهنگ ناب اسلام و قرآن است و ما باید این فرهنگ را ترویج و تبلیغ کرده و فرابگیریم و به دیگران نیز بیاموزیم و عامل به احکام قرآن باشیم.

مرتضوی با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن در جهت نشر فرهنگ قرآن و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی در بسیج است بیان کرد: این مسابقات با هدف کشف استعدادهای برتر و ترویج فرهنگ قرآن آموزی و قرآن پژوهی و ترویج تعالیم قرآن با آموزش آن است و باید همه بسیجیان عزیز که مدافع ارزش ها هستند به قرآن تمسک جویند و در عمل مروج فرهنگ متعالی قرآنی باشند.

در پایان این مسابقات از نفرات برتر با اهدا هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها