وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر" توقف تولید پژو 405 و پراید تا پایان امسال" را تکذیب کرد.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۷۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، روز گذشته برخی رسانه ها در گزارشاتی خبر از توقف تولید خودروهای پژو405 و پراید تا پایان سال جاری دادند اما چند ساعت پس از انتشار این اخبار، وزارت صنعت، معدن و تجارت با انتشار اطلاعیه‌ای این اخبار را تکذیب کرد.
 
متن اطلاعیه این وزارتخانه در ادامه آمده است:
خبری با مضمون " توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید تا پایان سال 95 " به نقل از بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت درخروجی برخی رسانه ها به ویژه خبرگزاری تسنیم قرار گرفت که در این رابطه ذکر نکاتی حایز اهمیت است.
نخست اینکه در مجموعه مشاوران وزارت خانه صنعت، معدن و تجارت سمتی با عنوان مشاور عالی تعریف نشده است و جناب ریاحی مشاور وزیراست و سخنان و موضع گیری های ایشان درباره "توقف تولید خودروهای پژو 405 و پراید" صرفا نظر شخصی بوده و هیچ ارتباطی با سیاست گذاری ها و مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد.
نکته دوم اما این است که گویا جناب ریاحی با ظن و گمان درباره این تصمیم صحبت کردند ، اما رسانه محترم مصاحبه کننده با ایشان به گونه ای بازتاب داد گویی این تصمیم قطعی و حتمی است و این برداشت و بازتاب ناصحیح بوده است.
قطعا مواضع رسمی وزارتخانه درباره موضوعات مختلف از سوی معاونین ذیربط  و یا سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع رسانی خواهد شد
ارسال نظرات