خبرهای داغ:
سروان پاسدار عوض پور گفت: حضور دانش آموزان در سفرهای راهیان نور یکی از راه های موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۷۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
سروان پاسدار نبی الله عوض پور معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، گفت: تا پایان سال جاری 57 هزار نفر از دانش آموزان استان فارس به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر با بیان اینکه اردوی راهیان نور دانش آموزی بهترین فرصت برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: خادمان شهدا و راویان دفاع مقدس دز این سفرهای معنوی با دانش آموزان همراه خواهند بود.

وی با بیان اینکه خادمان شهدا از میان جوانان انقلابی و فعالان فرهنگی سراسر استان فارس انتخاب شده اند، گفت: دوره ی آموزشی طاها با حضور خادمان شهدا و مدیران کاروان های راهیان نور با رویکرد آموزش کاربردی از سوی معاونت اردویی و راهیان نور سپاه فجر فارس برگزار شده است.

معاون اردویی و راهیان نور سپاه فجر با اشاره به هجوم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به نسل نوجوان و جوان، گفت: حضور دانش آموزان در سفرهای راهیان نور و آشنایی ایشان با حماسه های دفاع مقدس و سیرۀ شهدا یکی از راه های موثر مقابله با جنگ نرم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه معرفی شهدا و سیرۀ ایشان به نسل های جدید یک رسالت مهم و سنگین است، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم استکبار جهانی کمرنگ کردن یاد شهدا و حماسه های دفاع مقدس در اذهان عموم است، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه تامین کننده ثبات و امنیت کشور بوده و نسل جوان کشور را در مقابل آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون می کند.

سروان نبی الله عوض پور با بیان اینکه در بحث راهیان نور به قشر دانش آموز توجه ویژه ای معطوف شده است، گفت: اعزام سایر اقشار جامعه به اردوهای راهیان نور هم در دستور کار قرار دارد و خیل عظیمی از مردم مومن و شهیدپرور استان فارس مانند سال های گذشته در سرزمین های دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها