خبرهای داغ:
حجت الاسلام منتشلو:

انتخابات آمریکاکاملازیرسوال است

حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درماهشهردرگفتگوباخبرگزاری بسیج افزود:انتخابات آمریکازیرسوال است
کد خبر: ۸۷۷۴۵۸۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸

وی گفت:ترامپ درروزهای گذشته با زیر سوال بردن فرایند انتخابات آمریکا و ادعای تقلب در انتخابات آن هم پیش از اینکه انتخاباتی صورت گرفته باشد در حال ضربه زدن به دموکراسی آمریکایی هاست.

نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا با بیان تقلب در انتخابات، به این اصل قدیمی در آمریکا که بازندگان انتخابات برندگان آن را به رسمیت خواهند شناخت و برندگان نیز از برخی از بازندگان در عرصه سیاسی بهره خواهند گرفت یورش برد.

این بدان معنی است که در صورتی که دموکرات ها پیروز انتخابات شوند جمهوریخواهان به بهانه تقلب آن ها را به رسمیت نخواهند شناخت و دموکرات ها نیز از افراد کلیدی جمهوریخواه در سپهر سیاسی آمریکا استفاده نخواهند کرد.

ترامپ بارها گفته است که شکست وی به معنی تقلب در انتخابات است و در صورت پیروزی کلینتون را به زندان خواهند انداخت.

بازنده این رفتار ترامپ نه خود او و یا رقیبش هیلاری کلینتون بلکه دموکراسی آمریکایی است.

وی گفت:شرمساری این انتخابات بر پیشانی آمریکا تا همیشه خواهدماند چراکه استفاده از سخنان رکیک، فحاشی و تبعیض‌های جنسیتی در این دوره به حدی پررنگ و قابل توجه بوده که موضوعات مهمی چون اقتصاد، مقوله‌ای که آمریکا بر سر آن با جهان به ویژه چین همچنان رقابت اقتصادی تنگاتنگی دارد، مغفول مانده است. رقابت بین ترامپ و کلینتون گیج‌کننده‌ترین انتخاباتی را رقم زده که تاکنون انجام شده است به طوری که هیچ طرح و برنامه‌ای که به بهبود اقتصاد کمک کند، ارائه نشده است وبااین اوضاع انتخابات آمریکاکاملازیرسوال است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار