فرمانده سپاه دهگلان در بازدید از پروژه های محرومیت زدایی این شهرستان:
فرمانده سپاه دهگلان پیشرفت برنامه های محرومیت زدایی در حال اجرای این شهرستان را بسیار مطلوب دانست.
کد خبر: ۸۷۷۴۵۹۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حسین ورمقانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان از پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای سرابشهرک علیا، شاهبلاغی، سالار آباد ، قلعه گاه ،قشلاق خداکرم و روستای کچی گرد بازدید کرد و  پیشرفت برنامه های محرومیت زدایی در حال اجرا را بسیار مطلوب دانست.


فرمانده سپاه دهگلان گفت: بسیج به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای کشو از ظرفیت های فراوانی برای حضور در عرصه های مختلف از جمله عمرانی و محرومیت زدایی برخوردار است و همواره با انجام کارهای عمرانی نسبت به رفع محرومیت اقدام کرده است.


وی ماموریت بسیج سازندگی را خدمت رسانی در زمینه رفع محرومیت زدایی دانست و گفت: نقش سپاه و بسیج سازندگی در عمران و آبادانی روستاها بوده و بسیج سازندگی حضور موثر درمحرومیت زدایی و زدودن فقر از چهره محرومان جامعه راهمیشه بردوش داشته است.


سرهنگ ورمقانی گفت:بسیج سازندگی دهگلان در راستای محرومیت زادیی در روستاهای شهرستان گامهای اساسی برداشته و اقداماتی انجام شده است و دراین زمینه ها بسیار موفق عمل شده است.


وی ازغسالخانه روستای سرابشهرک علیا، مسجد روستای شاهبلاغی، مسجد روستای سالار آباد، مسجد روستای قلعه گاه، مسجد روستای قشلاق خداکرم ، و پل روستای کچی گرد که توسط بسیج سازندگی سپاه دهگلان درحال ساخت هستند بازدید نمود.

 

ارسال نظرات