گردهمایی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۱۳
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گردهمایی حلقه های صالحین جوانان و نوجوانان پایگاه حزب الله حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا(ص) در راستای محفل شب های نورانی با قرآن کریم، در مسجد عسکریه شهرک امینیان برگزار شد.

در این گردهمایی فرمانده و جانشین حوزه مقاومت بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیاء(ص) و اعضاء پایگاه و جمعی از نمازگزاران حضور داشتند، در ابتدای جلسه محفل شب های نورانی با قرآن کریم، با قرائت نیم جزء از قرآن کریم توسط حاضرین در این محفل برگزار و سپس در خصوص برنامه ها و مسائل فرهنگی پایگاه ها بحث و تبادل نظر و گزارشی از طرف فرمانده پایگاه به فرماندهی حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء(ص) ارائه شد.

سروان پاسدارحسین ابوذری در این گردهمایی با تشکر از بسیجیان پایگاه که این جلسات قرآن را هفتگی و منظم برگزار می کنند اظهار کرد: توجه به قرآن هدایت می آورد و ما باید تلاش کنیم تا این هدایت ابتدا در خود ما بوجود آورد و در ادامه در جامعه ترویج و تبیین شود.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع فرهنگ از دیدگاه مقام معظم رهبری و توجه به این موضوع گفت: همه ما بسیجیان به عنوان سربازان جنگ نرم باید در عرصه فرهنگ وارد شویم و با توجه به پتانسیل در این مسیر تلاش نماییم.

 برگزاری گردهمایی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه حزب الله شاهرود

ابوذری تاکید کرد: اگر ما حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام هستیم باید دلسوزانه در این مسیر وارد شویم و تلاش کنیم تا به نوبه خود به وظیفه مان عمل کنیم و در موضوع فرهنگی دغدغه های رهبر انقلاب را شناسایی و در جامعه در برطرف نمودن آنها همت نهیم.

در این جلسه حسینی مسئول فرهنگی اجتماعی پایگاه حزب اله نیز تحلیلی از موضوعات فرهنگی جامعه و تطابق آن با منویات رهبر انقلاب به بسیجیان ارائه نمودند.

 برگزاری گردهمایی حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان پایگاه حزب الله شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها