مهدی براری با اشاره به نشست فرهنگ یاران سپاه کربلا توانمند سازی اعضا را راهی در جهت گسترش فرهنگ و تحقق اهداف اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۴۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول برگزاری نشست فرهنگ یاران سپاه کربلا از گردهمایی قریب بر یکصد فرهنگ یار در سپاخ کربلا خبر داد  و بیان کرد: در این گردهمایی بر موضوع توانمند سازی  فرهنگ یاران تاکید شد.
مهدی براری برگزاری کارگاه های متعدد با حضور اساتید مجرب را از اهمیت این نشست دانست و اظهار کرد:  گرچه این کارگاهها با فشردگی انجام شد اما باز خورد مناسب و بهرمندی زیادی برای شرکت کنندگان داشت.
 جانشین روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا حضور و سخنرانی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا را به عنوان اساتید صاحبنظر در حوزه مربوطه حائز اهمیت خواند و  بیان داشت: این کارگاه در 4 محور اساسی برای ارتقاء سطح دانش فرهنگ یاران و توانمند سازی عزیزان در دو وقت صبح و بعد از ظهر اجرا گردید. 
سرگزد پاسدار مهدی براری گفت: شرکت کنندگان در نشست فرهنگ یاران مسئولین روابط عمومی و تبلیغات رده های تابعه سپاه کربلا از رامسر تا گلوگاه بودند که پس از پایان این برنامه طی برگزاری آزمون گواهی، صادر گردید. 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها