خبرهای داغ:
مدير اجرايي موكب آستان مقدس خبر داد

برگزاري نشست هاي مذهبي در موكب آستان حضرت معصومه(س)

مدیر اجرایی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: نشست هاي مذهبي همه روزه در موكب آستان مقدس با حضور حجج الاسلام آقا تهراني،‌ ميردامادي و ديگر اساتيد و فضلاي حوزه برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۶۴۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام زهیر ثباتی مقدم با اعلام این خبر گفت: در راستای فعالیت های فرهنگی موکب آستان مقدس، جهت محتوا دهی هر چه بیشتر به این فعالیت ها، استفاده از سخرانان و مداحان از اقداماتی است که در ایام اربعین در موکب آستان مقدس انجام خواهد شد.

وی افزود: حجج الاسلام آقا تهرانی، جوشقانیان، میردامادی، اویسی، ثمری، ضیائی، شهیدی و فاطمی نسب از سخرانان موکب آستان مقدس در ایام برپایی موکب آستان مقدس در کربلا هستند.

مدیر اجرایی موکب آستان مقدس با اشاره به حضور مداحان، خاطر نشان کرد: حاج عباس حیدر زاده، سید مهدی میرداماد، حاج حسن شالبافان، سید علی حسینی نژاد، حاج علی مهدوی نژاد و حاج مهدی رسولی نیز از مداحان حاضر در جلسات این موکب می باشند.

حجت الاسلام ثباتی مقدم در ادامه بیان داشت: اجرای برنامه های مختلف دیگر از قبیل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای ندبه و زیارت اربعین از دیگر اقداماتی است که قرار است درموکب آستان مقدس برگزار شود.

وی در پایان اظهار داشت: حضور قاریان برجسته کشوری نیز از برنامه های فرهنگی موکب آستان مقدس در ایام زیارت اربعین می باشد.
ارسال نظرات