فرمانده انتظامي استان زنجان:

کشف 320 كيلو گرم ترياك در زنجان

320 كيلو گرم ترياك در يك عمليات مشترك با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان كشف شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۱۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق مواد مخدر، ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعاليت يك سوداگر مرگ در سطح كشور مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

سرهنگ علي آزادي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد اين متهم با قاچاقچيان مواد مخدر در خارج از كشور در ارتباط بوده و اقدام به تهيه مواد به صورت عمده و قاچاق آن به کشور مي كند.

وی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقيقات خود مطلع شدند اين متهم قصد دارد مقدار قابل توجهي مواد مخدر را از جنوب كشور به وسيله يك دستگاه كاميون كشنده به يكي از استان هاي غربي كشور منتقل و توزيع كند.

سرهنگ آزادي تصريح كرد: عمليات دستگيري اين متهم آغاز و با هدايت و پشتيباني اطلاعاتي و عملياتي هدفمند پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان ،خودرو ياد شده در محورهاي مواصلاتي استان هرمزگان توسط كاركنان پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان توقيف و متهم دستگير شد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه ماموران در بازرسي دقيق از اين خودرو 320 كيلو گرم ترياك كه در خودرو جاسازي شده بود كشف كردند، خاطر نشان ساخت: اين متهم با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تقدير و تشكر از همكاري پليس مبارزه با مواد استان هرمزگان اظهار داشت: بي شک احساس مسئوليت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگيري از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پيرامون اين معضل اجتماعي به مرکز فوريت هاي پليس مي تواند گام موثري در برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار