مقبولیت مشروعیت و کارآمدی از ویژگی های دانشجو بسیجی است

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت:دانشجوی نقش آفرین در عرصه میدان باید از خود گذشته و در مقابل بسیاری از ناملایمات, کمبودها و دشمنی ها خود را نبازد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۲۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان شامگاه گذشته با حضور در حوزه شهید همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و دیدار با اعضای شورای حوزه و پایگاه های این دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی دانشجویان بسیجی گفت: مجموعه بسیج دانشجویی با اتکا به خداوند سبحان در زیر پرچم ولایت در راستای تحقق منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبري دفاع همه جانبه از ارزش های اسلام و انقلاب در محیط مقدس دانشگاه فعالیت می کند و با ایادی نقاب دار و بدون نقاب استکبار در محیط دانشگاه مقابله کند.

 

مسئول بسیج دانشجویی کردستان یادآور شد: امروز جبهه مقابل ما با تمام توان به میدان آمده است و میخواهد ارزش ها و باورهای فکری جوانان ما را تغییر دهد بنابراین شما دانشجویان باید خود را واکسینه کند که لازمه آن آگاهی, بصیرت,  داشتن روحیبه انقلابی و ایثارگری و ازخودگذشتگی است.

 

وی تصریح کرد: دانشجویی که بخواهد در عرصه میدان نقش آفرین باشد باید از خود بگذرد و در مقابل بسیاری از ناملایمات, کمبودها و دشمنی ها خود را نبازد.

 

محمدپناه افزود: مقبولیت مشروعیت و کارآمدی سه ویژگی یک دانشجو بسیجی است پس امروز شما دانشجویان بسیجی باید با تیزبینی و تیزهوشی خود را برای مقابله با ایادی استکبار آماده کنید.

 

در ادامه هر کدام از معاونت های بسیج دانشجویی استان کردستان , اعضای شورای پایگاه را در ارتباط با وظایف خود توجیه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار