ضوابط املاک همه شهروندان طی یک برنامه ریزی طی هفته های آتی در سامانه بارگذاری و ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۳۴
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون معماری و شهرسازی شهردار زنجان با اشاره به الکترونیکی شدن ارائه ضوابط املاک شهروندان زنجانی، گفت: طرح تفصیلی طرح مخفی برای شهروندان نیست و نقشه کلی آن برای شهروندان ارائه می شود.

مهرداد سلطانی افزود: ضوابط املاک همه شهروندان طی یک برنامه ریزی طی هفته های آتی در سامانه بارگذاری و ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه در شرایط فعلی آماده است،اظهار داشت: سامانه مراحل تست خود را سپری می کند و تلاش داریم با راه اندازی رسمی آن خدمات آنلاین در خصوص شرایط ملک شهروندان، ظرفیت بارگذاری و اطلاعات دیگر را ارائه دهیم.

این مسئول به برخی نارضایتی های مردم در خصوص پروسه های اداری برای صدور پروانه و پایان کار اشاره کرد و گفت: شهرداری محلی برای تجمیع بسیاری از خدمات است، بسیاری از استعلامات و فعالیت های خارج از شهرداری برای جمع بندی و صدور پروانه و پایان کار نیازمند طی زمان زیادی هستند.

وی تاکید کرد: این فعالیت ها برخی در خارج از شهرداری انجام می شود و به شهرداری می آید. شهرداری در این پروسه منتظر می ماند تا پاسخ نهادهای دیگر را دریافت کند. این موارد همه زمان زیادی را طی می کند.

سلطانی صدور پایان کار برای ساختمان را منوط به تایید موارد مختلفی دانست و تاکید کرد: تایید آسانسور، آتش نشانی و تاییدیه های سازمان نظام مهندسی ساختمان و دیگر مسائل برای صدور پایان کار نیاز است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری زنجان اصلاح برخی امور اداری برای تسهیل فعالیت ها را یادآور شد و تاکید کرد: برای تسریع کارها و رفاه شهروندان برنامه های مختلفی صورت گرفته است.

وی از تنظیم و ابلاغ شیوه نامه واحد در خصوص تامین پارکینگ خبر داد و گفت: این شیوه نامه در حال حاضر اجرایی می شود.

ارسال نظرات