به میزبانی شاهرود

برگزاری مرحله نهایی مسابقات بسکتبال پیشکسوتان کشور

مرحله نهایی مسابقات کشوری بسکتبال پیشکسوتان به میزبانی شاهرود برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۴۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله نهایی مسابقات بسکتبال پیشکسوتان گشور در شاهرود اظهار کرد: این مسابقات با حضور تیم های: شاهرود، اصفهان، تهران، گرگان در سالن فجر دانشگاه صنعتی شاهرود از روز چهارشنبه 19 آبان ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه بازی ها افزود: روز چهارشنبه 19 آبان از ساعت 17 لغایت 20  بازی ها شروع می شود که در روز اول، اصفهان و تهران در بازی اول به مصاف هم می روند و شاهرود با گرگان دیدار می کنند و روز پنجشنبه 20 آبان از ساعت 17 لغایت 20 ، بازی رده بندی و فینال برگزار خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه اختتامیه این بازی ها پنجشنبه 20 آبان ماه برگزار می شود گفت: در مراسم اختتامیه دکتر ایرج رحمانی مدیرکل هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، دکتر رامین احمدی طباطبایی مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، محمود مشحون ریاست فدراسیون بسکتبال، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، مهندس هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسئولان محلی و روسای هیأت های ورزشی استان و شهرستان حضور خواهند یافت.

لازم به ذکراست مسابقات نیمه نهایی بسکتبال پیشکسوتان کشور در ماههای گذشته برگزار شده و تیم های برتر در مرحله نهایی رقابت خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار