خبرهای داغ:
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین برگزار شد
آئین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، مسئولین نهاد های رهبری دانشگاه های استان و مسئول و اعضا شورای ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۴۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، آئین تودیع ومعارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان قزوین با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج)، استان قزوین مسئولین نهاد های رهبری دانشگاه های استان و مسئول و اعضا شورای ناحیه بسیج دانشجویی و جمعی از بسیجیان در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ایام عزاداری حضرت اباعبدالله حسین(ع) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی داشت.
حجت الاسلام معبودی در موضوع نهضت حسینی عنوان کرد : نفاق مسلط، دنیا طلبی خواص و جهالت عوام را سه عامل مهم در علل وقوع واقعه کربلا دانست و  گفت از زمان پیامبر اکرم(ص) نفاق در جامعه اسلامی ظهور پیدا کرد ولی با وجود شخصیت پیامبر، دشمنان توان مقابله نداشتند بلکه در پشت صحنه نفاق را طراحی کردند و در نتیجه تا اینکه در جریان سقیفه هدف خود را اجرا کردند و مسیر امامت و نبوت را جا به جا کردند.
وی افزود: قرار گرفتن این سه عامل کنار یکدیگر باعث می شود که اگر امام معصوم هم سراغ ملتی برود به امام حق پاسخ مثبت نمی دهند و  جماعت گرفتار حرتم خوری می شوند و انسان ها به جای بندگی خدا، بنده شیطان یا بنده دنیا می شوند و در نتیجه خیلی راحت روحیه حجت کشی در میان مردم رشد پیدا می کند این سه مورد در هر زمانی میتواند اتفاق بیفتد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) خاطر نشان کرد: کسانی که فرهنگ تسائل و تسامح را در جامعه رواج می دهند عده ای که اکنون پس از زحلت امام موضع خود را تغییر می دهند و  طرفدار امریکا می شوند و می گویند ما طرفدار امام هستیم پس این افراد رهبری را قبول ندارند و اگر بتوانند به دنبال شمشیر کسی علیه رهبری هستند چون این افراد گرفتار سه عامل نامبرده شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معبودی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت الاسلام علی مصائبی  و تبریک از حضور حجت الاسلام تقی خانی بیان کرد از ظرفیت هایی که در دانشگاه ها وجود دارد باید برای انقلاب سرباز تربیت کنیم چون کارهای زیادی باقی مانده که باید انجام داد نهایت استفاده را کرد.
در ادامه این مراسم مهدی برزگر مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین ضمن تقدیر  از زحمات حجت الاسلام علی مصائبی و آرزوی موفقیت  و خیر مقدم و  تبریک از حضور حجت الاسلام تقی خانی به نقش مفید و موثر مجموعه نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشگاه اشاره کرد و بیان کرد: جمعیت دانشجو هر حرکتی که دارد باید با آگاهی و هوشیاری کامل باشد و این میسر نیست مگر با حضور عزیزان روحانی بلاخص مجموعه وزین و سنگین نمایندگی ولی فقیه.
در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام علی مصائبی مسئول اسبق نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی تقدیر شد وحجت الاسلام تقی خانی به مسئول نمایندگی ناحیه بسیج دانشجویی با صدور حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) به این سمت منصوب شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها