خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: عملیات ایجابی و تروریستی دشمن در سامرا برای ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی است اما مردم ما جدی تر حضور پیدا می کنند و مردم ترسی از این انفجارها ندارند.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۵۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷

موسی جوینده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: سهمیه استان ما برای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، 20 هزار اسکان روزانه و 20 هزار تغذیه زائر است.

وی عنوان کرد: 15 موکب را سازماندهی کرده ایم و امکانات لازم فراهم و ارسال شده و موکب ها فردا وارد عراق می شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان افزود: 8 موکب اسکان و تغذیه، 4 موکب نانوایی، 2 عدد نانوایی و 2 عدد خدماتی است.

وی ادامه داد: کمک های مردمی نقدی و غیرنقدی شامل پتو، آرد، برنج ، روغن و حبوبات از استان ما برای ارسال به مراسم پیاده روی اربعین در کربلا بسیار خوب و عالی است.

مردم استان ما برای کمک به زائرین اربعین حسینی تمام قد به میدان آمده اند

جوینده با بیان اینکه مردم استان ما برای کمک به زائرین اربعین حسینی تمام قد به میدان آمده اند متذکر شد: امسال برای این مراسم با شور و شکوه مسلمین در کشور عراق دشمنان حساس تر شده اند و در مقابل آن بصیرت مردم نیز افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه اعلام حضور مردم برای همراهی با کاروان کربلا سال به سال افزایش می یابد اظهارداشت: این اعلام حضور جدی تنها مختص شیعیان نیست بلکه از همه ادیان و مذاهب دیگر نیز در این مراسم با شکوه حضور می یابند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: این حضور با شکوه یک اعلام موجودیت حق طلبان، ظلم ستیزان و اسلام خواهان عالم در برابر استکبار جهانی است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ایجابی و تروریستی دشمن در سامرا برای ایجاد رعب و وحشت در اذهان عمومی است و قطعا دشمنان نمی گذارند این مراسم به شکل ایده آل برگزار شود .

جوینده ادامه داد: مردم ما جدی تر حضور پیدا می کنند و شب گذشته بعد از عملیات تروریستی یک کاروان 180 نفره از سامرا به کاظمین رفتند و این نشان می دهد که مردم ترسی از این انفجارها ندارند.

وی خطاب به زائرین توصیه کرد: زائرین باید هوشیاری خود را حفظ کنند و گوش به شایعات ندهند تا در امنیت کامل این سفر معنوی خود را به سلامت به پایان برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها