خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین:
فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: هدف دشمن، نرسیدن ملت متمدن و انقلابی ایران اسلامی به اهدافش است چراکه دشمن، موفقیت ملت ایران را مساوی با مرگ خود می‌داند.
کد خبر: ۸۷۷۴۷۹۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

خبرگزاری فارس: دشمن موفقیت ملت ایران را مساوی با مرگ خود می‌داند

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: هدف دشمن، نرسیدن ملت متمدن و انقلابی ایران اسلامی به اهدافش است چراکه دشمن، موفقیت ملت ایران را مساوی با مرگ خود می‌داند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی در مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک که ظهر امروز در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی مجتمع فرهنگی باران این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه سپاه پاسداران به همراه دیگر نیروهای مسلح برای امنیت جان مردم و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، جان در طبق اخلاص گذاشته، اظهار داشت: هیچ‌گاه بین ملت و نیروهای مسلح گسست نبوده و اقتدار، قوت و شکوه نیروهای مسلح به پشتوانه ملت بوده است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی، ملت ایران نیروهای مسلح را فرزندان امین خود می‌داند و ارتباط و اعتماد خوبی بین آن‌ها ایجاد شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: احترام مردم به نیروهای مسلح اکراه، اجبار و به خاطر علایق دنیوی نیست بلکه محبت قلبی است.

شاهرخی اضافه کرد: ملت ایران باید شکرگزار نعمت وجود مقام معظم رهبری باشد که به عنوان پاک‌ترین، عادل‌ترین و زاهدترین فرد کشور، مدیریت امور ملت را به دست گرفته است.

وی با تأکید بر توجه و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: بنا به فرمایشات ایشان، بغض به آمریکا به عنوان دشمن دیرینه و کینه‌توز و بدعهد نباید از دل خارج شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بغض به آمریکا را بغضی احساسی همراه با منطق دانست و بیان کرد: تمام مصیبت‌هایی که ملت ما دارد ناشی از عملکرد مستکبرانه و اِعمال شده از سوی استکبار جهانی است.

شاهرخی با ذکر اینکه استکبار جهانی چشم دیدن اعتلای ملت ایران را ندارد، افزود: استکبار جهانی در آرزوی این است که نظام اسلامی به قهقرا رفته و از اوج به سرازیری کشیده شود که باید همواره مراقب دشمن بود.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دشمن را می‌شناسد و تمام رفتارش را مطالعه کرده و می‌داند که به هیچ تفاهم‌نامه، قرارداد و عهدنامه‌ای پایبند نیست و اگر بتواند با تخریب و قتل‌عام به اهدافش می‌رسد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: هدف دشمن نرسیدن ملت متمدن و انقلابی ایران اسلامی به اهدافش است چرا‌که دشمن موفقیت ملت ایران را مساوی با مرگ خود می‌داند.

شاهرخی خاطرنشان کرد: دشمن دست از دشمنی برنداشته اما شیوه‌های خود را متغیر و متفاوت کرده که یکی از این شیوه‌ها نفوذ است.

وی مطرح کرد: دشمن درصدد است مسائل اصلی را فرعی و مسائل فرعی را اصلی جلوه دهد؛ همچنین دشمن در تلاش است مناصب تصمیم‌سازی کشور را در اختیار عناصر وابسته به خود قرار داده و اجازه ندهد ریل‌گذاری انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف واقعی به نحو مطلوب صورت گیرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: آحاد جامعه باید به این فرمایش مقام معظم رهبری که نباید اجازه داد اشرافیت، افراد دردنکشیده، زجرندیده و صاحبان ثروت‌های بادآورده بر منصب مسؤولیت قرار گیرند، توجه کنند.

شاهرخی ادامه داد: در استان یک میلیون و 200 هزار نفری قزوین هم، اگر اشرافیت وجود دارد باید جلوی آن گرفته شود که مورد تأکید مقام معظم رهبری است چراکه تحقق این مهم مصداق لبیک یا حسین بوده که همان لبیک یا خامنه‌ای است.

وی مطرح کرد: از سویی در روزنامه اسرائیلی آورده شده هنوز رگه‌هایی از انقلابی‌گری در کتب مدارس وجود دارد؛ از سویی دیگر وزارت آموزش و پرورش درسی به عنوان رهبر کوچک از کتب مدارس را حذف می‌کند که واقعاً می‌توان گفت چه ارتباطی بین این دو موضوع وجود دارد؟ اگر اشتباه بوده، بداشتباهی بوده است.


۶۰۰۱\/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها