خبرهای داغ:
روابط عمومی‌ کانون بسیج هنرمندان شهرستان قزوین:

۱۵۰۰هنرمند فعال در زمینه های فرهنگی هنری فعالیت می کنند

علیزاده گفت: لذا بنده از تمامی هم وطنان عزیز و هم استانی های بزرگوار درخواست دارم که آنها هم در این حرکت عظیم و فاخر شرکت کنند و بتوانند در فرهنگسازی جمهوری اسلامی نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۷۷۴۸۱۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، علیزاده مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان قزوین بیان کرد: تیم فرهنگی و هنری انقلابیون استان قزوین با تعداد 1500 نفر هنرمند و هنرجو های فعال دست به فعالیت های فرهنگی و هنری توسط هنرهای نمایشی پی برده است و تمامی این هنرمندان بدون چشم داشتی جهت فرهنگسازی ابتدا استان و سپس کشور با فعالیت های هنری در نزدیک ترین محلی که عموم به راحتی دسترسی دارند میروند و با استفاده از هنر و خلاقیت خود مردم را به سمت خود آورده و آنها نیز به ما کمک خواهند کرد که به بهترین نحوه احسن بتوانیم انجام بدهیم

وی افزود: همانطور که حضرت آقا امام خامنه ای (مقام معظم رهبری) گفته اند: انقلاب را در قالب هنر آسانتر و زیباتر تعریف کرد پس قابل ذکر هست که هرکاری را با استفاده از هنر میتوان جای انداخت.

علیزاده افزود: لذا بنده از تمامی هم وطنان عزیز و هم استانی های بزرگوار درخواست دارم که آنها هم در این حرکت عظیم و فاخر شرکت کنند و بتوانند در فرهنگسازی جمهوری اسلامی نقش آفرینی کنند.

و در انتها:
تمامی کسانی که در رشته های هنری 
از جمله هنرهای نمایشی
فیلم 
هنرهای تجسمی
موسیقی
و...
فعالیت دارند هرچه سریع تر خود را در صورت تمایل از طریق آیدی تلگرامی
@mahor_alizade
به تیم پرتلاش انقلابیون معرفی کنند.

آدرس کانال تلگرام انقلابیون
@enqlabiyon_qazvin

اینیستاگرام:

I'm on Instagram as @enqlabiyon_qazvin. Install the app to follow my photos and videos. https://instagram.com/download/?r=412703112
ارسال نظرات
پر بیننده ها