کد خبر: ۸۷۷۴۹۳۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
همایش کودک انقلابی با حضور نونهالان و دانش آموزان انقلابی مهابادی با هدف مرور بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی در مجتمع طلائیه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این همایش، سرهنگ هوشنگ وجدی معاون هماهنگ کننده سپاه مهاباد هدف از برگزاری همایش فرهنگی کودک انقلابی را آشنایی دانش آموزان با حماسه سازان دوران جنگ تحمیلی و مرور درس هایی از انقلاب اسلامی عنوان کرد.

سیامند قادری، رئیس آموزش و پرورش مهاباد نیز در این همایش گفت: کودکان این مرز و بوم باید به خوبی ارزش امنیتی را که به عنوان یک نعمت به کشور ارزانی شده را بدانند و همین پاسداشت ارزش ها، کودک انقلابی را تربیت می کند.

کبرا یزدانفر مسوول جامعه بسیج زنان سپاه مهاباد نیز در این همایش اظهار کرد: بازخوانی بخشی از تاریخ کشورمان به خصوص هشت سال دفاع مقدس با حضور نونهالان از اهدافی بود که در برگزاری این همایش مورد توجه واقع شده است.

برگزاری نمایش عروسکی، بازخوانی تاریخ جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی در قالب داستان خوانی، اجرای سرود و نمایشگاه نقاشی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های همایش فرهنگی کودک انقلابی است.

همایش فرهنگی کودک انقلابی به همت بسیج خواهران الزهرا (س)سپاه مهاباد وبا حضور دانش آموزان مقطع ابتدایی و نونهالان چند مهد کودک در مجتمع طلائیه مهاباد برگزار شد.

ارسال نظرات