تداوم تعامل سپاه با پليس نقش مهمي در برقراري امنيت و پيشرفت جامعه دارد و نقطه اتكا و اميد جامعه است.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۴۱
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان در ديدار فرمانده سپاه استان در محل ستاد فرماندهي انتظامي استان زنجان با اشاره به اينكه تداوم تعامل سپاه با پليس نقش مهمي در برقراري امنيت و پيشرفت جامعه دارد، گفت : تعامل نيرو هاي مسلح نقطه اتكا و اميد جامعه است.

سرهنگ ستاد علي آزادي افزود: تامين امنيت پايدار در جامعه و ارتقاء حداكثري احساس آرامش و آسايش مردم از اهداف مشترک سپاه و پليس مي باشد .

وي با تاكيد بر گسترش تعاملات في ما بين اظهار داشت : سپاه و نيروي انتظامي به عنوان دو نيروي محافظت کننده از نظام و دستاورد هاي آن تا پاي جان در دفاع از انقلاب اسلامي و ارزش هاي آن ايستاده اند .

اين مقام مسئول بيان داشت: تعامل نيروي انتظامي و سپاه، تقويت اقدامات پيشگيرانه و افزايش اشرافيت عملياتي را به دنبال دارد و موجب پيشگيري از حوادث و آسيب هاي اجتماعي مي شود .

فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه نيروي انتظامي و سپاه ، دو نهاد خدمتگزار مردم و مکمل يکديگر هستند تصريح كرد: تعامل اين دو مجموعه مي تواند مايه برکت و موجب اطمينان در جهت تامين آسايش و آرامش خاطر مردم باشد.

سرهنگ آزادي تصريح کرد:امروزه با پيچيدگي جرايم ، رسالت نيروي انتظامي و سپاه در حفظ ثبات و امنيت پايدار كشور حساس تر از هر زمان ديگر است و حضور به موقع پليس درصحنه هاي جرم و رفتار مهربانانه توأم با رأفت اسلامي با مردم باعث آرامش و ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح جامعه است.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: مجموعه نيروي انتظامي استان ، آمادگي لازم براي همکاري و تعامل در تمام زمينه‌ها با سپاه استان را دارد و مبناي عملکرد ما با همه دستگاه‌ها به ويژه سپاه ، بر اساس وفاق و همدلي و هم‌افزايي مشترک است.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان با اشاره به اينكه پيشگيري بهترين راهکار جهت کاهش جرائم در جامعه است گفت : با تعامل ، هماهنگي و استفاده از ظرفيت نهادها وسازمان ها مي توان گامي مهم در راستاي پيشگيري از جرائم برداشت .

فرمانده سپاه استان و هيئت همراه با حضور در ستاد فرماندهي انتظامي استان زنجان با تبريك انتصاب سرهنگ آزادي به عنوان فرمانده انتظامي استان زنجان بيان داشت: تداوم تعامل سپاه با پليس نقش مهمي در برقراري امنيت و پيشرفت جامعه دارد.

سردار كرمي با بيان اينکه تداوم تعامل سپاه و نيروي انتظامي زمينه ساز توفيق در ماموريت هاي مشترک و مکمل يکديگر در حفظ نظم و امنيت مي باشد اظهار داشت:نيروي انتظامي يکي از نهادهاي بسيار مهم و تاثير گذار در بحث امنيت اجتماعي است كه ضامن حفظ اهداف انقلاب اسلامي است.

ارسال نظرات