از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

مصرف107 میلیون دُز واکسن در مرغداری‌های استان مرکزی

رئیس بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان مرکزی گفت: در هفت ماه گذشته بیش از 107 میلیون دُز واکسن در سالن‌های مرغداری استان مصرف شده است.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۴۵
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مهدی جانمحمدی گفت: از ابتدای سال تاکنون 15 میلیون و 329 هزار قطعه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری استان صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت نیز بیش از 107 میلیون دُز واکسن در سالن‌های مرغداری استان مصرف شده است.

رئیس بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به تعداد 91 مورد کانون بیماری‌های طیور در استان افزود: تعداد یک‌هزار و 536 بازدید مراقبت فعال در مراکز صنعتی طیور، روستاها وکشتارگاه‌های طیور و تعداد 8 هزار و 71 مورد نمونه برداری از طیور صورت گرفته است.

جانمحمدی تعداد بازدید از مزارع پرورش ماهی برای سیستم مراقبت را 81 مورد دانست و تصریح کرد: در سال جاری از تمامی مزارع فعال حد واسط آبزیان استان تعداد 982 مورد نمونه برداری آزمایشگاهی برای تشخیص بیماری‌های ویروسی انجام شده است.

رئیس بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، آبزیان و زنبور عسل دامپزشکی استان مرکزی بیان داشت: 11 میلیون و 637 هزار تخم چشم زده (تخم ماهی) نیز در هفت ماه گذشته به استان مرکزی وارد شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار