خبرهای داغ:
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۰۰نفر از روحانیون و مربیان مدارس و مدیران در دوره های اموزشی نماز و خانواده شرکت کرده اند.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۴۹
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز استان اصفهان اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۰۰نفر از روحانیون و مربیان مدارس و مدیران در دوره های اموزشی نماز و خانواده شرکت کرده اند.
حجت الاسلام ابراهیم رنجبر ظهر امروز در جلسه آموزش اهمیت نماز و خانواده با حضور اولیای دانش آموزان مدارس اردستان درمدرسه دکتر فاطمی گفت: ازجمله عواملى که خانواده را پایدار ساخته و حیات آن را استمرار مى بخشدوجود انسجام در آن است.

وی افزود: هر اندازه همسویى در خانواده بیشتر باشد همدلى در آن قوت می گیردوخانواده منسجم تر خواهد شدو برای تحقق انسجام بهتر است نماز به جماعت در خانواده برگزار شود.

معاون فرهنگی ستاد اقامه نمازاستان به برگزاری گفتمان های دانش اموزی و نشست های دانشجویی در خصوص نماز در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۰۰ نفر از روحانیون و مربیان مدارس و مدیران در دوره های آموزشی نماز و خانواده شرکت کرده اند.

رنجبربه برگزاری مسابقه کتابخوانی شیوه های دعوت به نماز اشاره کرد و افزود: برای شرکت در این مسابقه تا ۳۰ اذرماه فرصت وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری اجلاس سراسری نماز در کرج پیش اجلاس برگزاری این مراسم در همین هفته در شهرستان کاشان با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها