استاندار هرمزگان:

برگزاری اجلاس پیرغلامان در راستای زنده نگه داشتن یاد عاشورا و نام امام حسین (ع) بود

استاندارهرمزگان گفت: برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) دراین استان پیش از ماه محرم در راستای زنده نگه داشتن یاد وخاطره عاشورا ونام امام حسین (ع) بود.
کد خبر: ۸۷۷۴۹۸۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری ایرنا ، جاسم جادری در آئین تجلیل از مجریان و عوامل اجرایی چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی افزود: برگزاری این همایش کاری بزرگ و معنوی بود که پشتوانه ای از جانب ائمه اطهار (ع) داشت و استان هرمزگان توانست با برگزاری این اجلاس قدمی برای زنده کردن یاد عاشورا و نام امام حسین (ع) بردارد.
وی با بیان اینکه با پشتوانه اعتقادی در مسیر برگزاری اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی گام برداشتیم، افزود: بسیاری از پیرغلامان برگزاری این اجلاس در هرمزگان را بی نظیر دانستند و نیت خیر الهی و حمایت اهل بیت (ع) و عنایت شهدای کربلا پشت این اجلاس قرار داشت وامیدواریم باز هم با اجرای برنامه هایی بتوانیم نام و یاد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را زنده نگه داریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان نیز در این نشست، گفت: اجلاس پیرغلامان رویداد بزرگی در هرمزگان بود که در اذهان مردم ماندگار خواهد شد.
بهروز اکرمی افزود: کار مقدماتی و اجرایی این اجلاس هشت ماه پیش از برگزاری آن آغاز شد و با وجود همه محدودیت ها و سختی کار به شکل مناسبی انجام و هرمزگان از این آزمون سربلند بیرون آمد.
ارسال نظرات