تدارک اسکان و پذیرایی 5 هزار نفر از زائران در کربلای معلی نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش فشرده اعضای ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا در کنار کمک‌ها و نذورات مردم ولایتمدار مازندران پدید آمد.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۵۴
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه بابل با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های داده شده دستگاه‌های اجرایی در ستاد اربعین استان٬ اضافه کرد: خدمت در مسیر سیدالشهدا(ع) یک افتخار بزرگ است و میان وعده‌های انجام نشده مسؤولان برای تسهیل در سفر اربعین حسینی و خدمات‌رسانی در این مسیر٬ مردم همراهی بی‌نظیری را با اهدای نذورات و کمک‌های خود به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم بدرقه آخرین گروه خادمان ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای اسکان و پذیرایی زائران مازندران٬ اظهار کرد: خدمت به زائران سیدالشهدا(ع) شرافت است ‌و باید قدردان این فرصت ارزشمند بود.

وی افزود: بنا بر روایات وارد شده٬ زائران سیدالشهدا(ع) باید همراه با معرفت امام جمعه بابل با تشریح آثار و بازتاب‌های تجمع بزرگ اربعین حسینی٬ تصریح کرد: پیاده روی میلیونی و بزرگ اربعین حسینی یک جریان بزرگ و بی‌نظیری در سطح جهان است که سبب عظمت جهان تشیع و فرهنگ اهل بیت(ع) شد.

روحانی خاطرنشان کرد: حضور میلیونی زائران سیدالشهدا(ع) سبب وحشت دشمنان اسلام شده است و برنامه‌های مختلفی را برای مقابله با این جریان نورانی طرح‌ریزی کرده‌اند.

این مسؤول با بیان اینکه امسال با توجه به استقبال گسترده زائران، جمعیتی به مراتب بیشتر از سال گذشته در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند٬ یادآور شد: شعاع نورانی اربعین حسینی روز به روز فراگیرتر می‌شود و امیدواریم که زمینه‌ساز ظهور امام عصر (عج) شود.

وی با تقدیر از ستاد اربعین راهیان کربلای مازندران برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین٬ ادامه داد: تدارک اسکان و پذیرایی 5 هزار نفر از زائران در کربلای معلی نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش فشرده اعضای ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا در کنار کمک‌ها و نذورات مردم ولایتمدار مازندران پدید آمد.

امام جمعه بابل با تشکر ویژه از شهرداری بابل برای کمک برای در اختیار قرار دادن چادرهای اسکان زائران٬ گفت: شهردار بابل و مجموعه شهرداری ارادت و عشق خود را به ساحت سیدالشهدا(ع) با این اقدام بسیجی نشان دادند و امیدوارم این تلاش و مساعی آنان سبب برکت در سراسر زندگی آنان شود.

با اعزام این تعداد از خادمان اربعین حسینی راهیان کربلا مازندران به عراق، تعداد خادمان ستاد به 270 نفر می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها