موج تغییر مسئولان اجرایی در استان اردبیل؛

تغییر فرمانداران در آستانه «انتخابات»

وعده دولت تدبیر و امید در تغییر فرمانداران به استان اردبیل رسید تا در آستانه انتخابات بهار آینده شاهد تغییرات در برخی از شهرستانهای این استان باشیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۵۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز به نقل از ارس تبار ،پس از گذشت ماه ها از وعده دولت تدبیر و امید در تغییر فرمانداران، بالاخره نوبت به استان اردبیل رسید تا در آستانه انتخابات بهار آینده، تغییرات در برخی از شهرستانهای این استان را نظاره گر باشیم.

با توجه به اینکه مسئولیت های دولتی و به ویژه سمت فرمانداری از جمله پست های حساس و تاثیر گذار است، اغلب با تغییر آن همه شهرستان را تحت الشعاع خود قرار داده و موجب تکرار شدن دوباره برخی تغییرات در داخل شهرستان می شود که این نیز خود سرمنشا برخی کاستی ها و در جا ماندن برنامه ها خواهد شد.

اما موضوع انتخاب مسئول بومی و غیر بومی نیز یکی دیگر از بحث های داغ در زمان معرفی مسئولیت هاست که شهروندان در اغلب شهرستانها بر این باورند که مسئول بومی می تواند بهتر و مثمرثمرتر از مسئولان غیربومی عمل کند زیرا که فرد بومی مسلما واقف تر و آشناتر از دیگران به خواسته های مردمی است و مشکلات موجود را می تواند رسیدگی و راه حل ارائه دهد.

در هر حال تغییر در پست های کلیدی دولت در شهرستانها همچون فرمانداری از جمله اختیارات استانداری ها است که بر اساس اولویت ها و خواسته های مردمی فرد مورد نظر را منصوب می کنند.

خبرهای منتشر شده در رسانه ها حاکی از ان است که طی روزهای آتی فرمانداران بیشتر شهرستانها در استان اردبیل تغییر یافته و شهروندان شاهد چهره های جدیدی در عرصه مسئولیت های اجرایی که یکی از پرکارترین عرصه ها است، خواهند بود.

گفتنی است بر اساس برنامه اعلام شده نیز امروز قرار است فرماندار جدید خلخال جایگزین علی نظری شیخ احمد شود که از جنس فرمانداران غیر بومی است.

فریدون بابایی که به مدت 17 ماه در مسند فرمانداری یکی از شهرستان‌های آذربایجان شرقی (شهرستان کلیبر) در حال خدمت بوده به عنوان فرماندار جدید خلخال منصوب می شود.

از شهرستان مشگین شهر نیز خبر می رسد که ابراهیم امامی فرماندار مشگین شهر آخر این هفته کلید فرمانداری را به ناصری تحویل خواهد داد.

بر این اساس ابراهیم امامی بزودی به عنوان فرماندار گرمی معرفی خواهد شد.

اما در نوبت تغییر فرمانداران، فرمانداری سرعین و بیله‌سوار نیز در اولویت تغییر و تحولات هستند که باید در هفته‌های آینده منتظر تغییر فرمانداران بود.

البته برخی منابع خبری از انتقال رحیم زاد فرماندار فعلی شهرستان گرمی به جای آرام حلیم در فرمانداری شهرستان بیله سوار خبر می دهند .

همچنین قرار است جواد زنجانی فرماندار اردبیل نیز با ارتقای جایگاه به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل معارفه شده و عباس کریمی به عنوان فرماندار جدید شهرستان اردبیل در روزهای آینده معارفه شود.

اخبار بعدی متعاقبا از همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار