نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار یادداشتی تاکید کرده که در صورت پیروزی، او دولت این کشور را از لابی‌های خاص بازپس گرفته و فساد را از بین می‌برد.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۸۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، دونالد ترامپ در آخرین روزهای مبارزات انتخاباتی با انتشار یادداشتی خطاب به رای‌دهندگان آمریکایی از دلایلی سخن گفت که پیروزی او به نفع مردم آمریکا است.

نامزد جمهوریخواه در «یو اس ای تودی» نوشت: «تغییر واقعی در کشور، با خلاص شدن فوری و جایگزینی اوباما کر(طرح خدمات درمانی اوباما) که دارد مشاغل را از بین می‌برد، شروع می‌شود. آمریکاییها در حال تجربه افزایش دو برابری حق بیمه هستند و بیمه‌گران دارند فرار می‌کنند، پزشکان در حال استعفا هستند و مشاغل دارد از بین می‌رود و کسورات به شدت زیاد شده است».

او ادامه داد: «تغییر واقعی همچنین به معنای آن است که فورا این توافقات تجاری وحشتناک را درست کنیم؛ توافقاتی که مشاغل آمریکا را از بین برده و درآمدهای امریکایی را نابود کرده است. این یعنی، مذاکره مجدد درباره توافق فاجعه بار نفتا که توسط بیل و هیلاری کلینتون مذاکره شده و توافق با چین که آمریکا آمریکا را غیرصنعتی کرده و بیکاری را وارد و ثروت ما را صادر کرده است».

نامزد جمهوریخواه تصریح کرد: «تغییر واقعی به معنای خشک کردن مرداب فساد در واشنگتن است. ما باید سیستم فاسدی را که خودی‌ها سیاسی در آن می‌توانند بدون عواقب، قانون را بشکنند و مقامات دولتی منافع لابیهای خاص را فراتر از منافع ملی قرار دهند، درست و مرمت کنیم. اگر ما می‌خواهیم دوباره آمریکا را با عظمت کنیم، باید این فساد را پاکسازی کنیم».

ترامپ: هیلاری مجرم است

او بار دیگر به موضوع تحقیقات اف‌بی‌آی درباره پرونده جنجالی ایمیل‌های هیلاری کلینتون اشاره و تاکید کرده که او مجرم است.

ترامپ در ادامه نوشت: «زمان آن فرا رسیده که روابطمان را با سیاسیون شکست خورده متعلق به گذشته قطع کنیم و یک آینده روشن و تازه برای همه مردممان را پذیرا باشیم. من به رای دهنده آمریکایی این قرارداد را پیشنهاد می‌کنم؛ یک طرح عملی 100 روزه برای پاکسازی فساد و تغییر در واشنگتن. این قرارداد در سایت www.TheTrumpContract.com  وجود دارد. شما می‌توانید آن را مطالعه کنید».به گزارش فارس، وی ادامه داد: «در قرارداد من، همچنین طرح مشروحم را برای تضمین فوری امنیت مرز، متوقف کردن مهاجرت غیرقانونی و بیرون راندن تروریستهای اسلامگرا از کشورمان آورده‌ام. هیلاری به "مرزهای باز" و افزایش 550 درصدی پذیرش مهاجران سوری متعهد شده است».

ترامپ در پایان یادداشت خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «من از شما رأیتان را می‌خواهم و از شما می‌خواهم که قهرمان شما در کاخ سفید باشم. ما در کنار هم، دولتمان را از دست لابیهای خاص پس خواهیم گرفت و آمریکا را دوباره با عظمت خواهیم کرد».

ارسال نظرات