یونسی عنوان کرد: تحریم‌های فلج‌کننده با همه ظرفیت‌ها هم نتوانست خللی در این انقلاب ایجاد کند، برجام نیز یک جنگ بود تا با هدایت رهبر معظم انقلاب به مطالبات‌مان برسیم.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۸۹
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، تصریح کرد: در بحث اعتبارات بحران هم کمبودها را قبول داریم و در موضوع سرمایه‌گذاری هم به عنوان سرباز شهرستان آمادگی همکاری در استان هستم و اگر برای سرمای‌گذاری در شهرستان مانع ایجاد می‌شود را اطلاع دهند شخصاً پیگیری می‌کنم.

علیرضا یونسی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: دغدغه امام جمعه شهرستان نور در انتصاب بخشدار بلده دغدغه‌ای درست است، در بحث به کارگیری پرسنل وزارت کشوری نیز زمانی اینگونه بود اما اکنون اجازه استفاده از 15 درصد نیروها خارج از وزارت کشور را داریم و این اتفاق هم می‌افتد.

وی افزود: جایگاه نیروی انتظامی را هم می‌پذیرم البته در استان نیز درجه دو هستیم و پیگیر هستیم تا هم در استان و هم در شهرستان این درجه را ارتقا دهیم.

این مسؤول بیان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی استان هم طلاق و اعتیاد به عنوان مشکل اصلی بود که با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته طلاق کاهش یافت و در پایان مهر‌ماه امسال در مقایسه با سال قبل دو درصد کاهش طلاق را داشتیم.

یونسی تک‌فرزندی را مشکل دیگر آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: ازدواج در سن بالا، مازندران را در آینده‌ای نه چندان دور یک استان پیر معرفی می‌کند و این برای ما خوب نیست.

وی اظهار کرد: همه اندیشمندان علم انقلاب در دنیای امروز اعتقاد بر این دارند که تنها انقلابی که بر همه نوع انقلاب گذشته جهان تا به امروز، دست از آرمان‌های خود بر نداشتند و منحرف نشد، انقلاب اسلامی ایران است و دلیلش هم معرفی اندیشه و معرفتی است که انقلاب اسلامی ما معرفی می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران افزود: انقلاب اسلامی از معرفتی دم می‌زند که با جان و دل مردم در ارتباط است و آنچه از زبان رهبری جاری می‌شود در ذات ملت نهادینه شده است.

این مسؤول گفت: این انقلاب همواره مثل بهار پوینده و شکوفا است و پشتیبانی مردمی از دلایل تداوم انقلاب است و جاودانگی را مطرح می‌کند.

یونسی خاطرنشان کرد: ارکان حکومت مستقیم یا غیرمستقیم توسط مردم جابجا می‌شود و این برترین دموکراسی در جهان است.

وی تصریح کرد: تحریم‌های فلج‌کننده با همه ظرفیت‌ها هم نتوانست خللی در این انقلاب ایجاد کند، برجام نیز یک جنگ بود تا با هدایت رهبر معظم انقلاب به مطالبات‌مان برسیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار کرد: در هر کاری ضعف، ایراد و اشکال وجود دارد، ولی دستاوردهای برجام درخشان و اقتدار ایران را به نمایش گذاشت، دشمن هیچگاه خیرخواه ما نیست ولی ما باید در عین عزت مطالبات خود را درخواست کنیم.

این مسؤول ادامه داد: در شهرستان نور هم اتفاقات خوبی رخ داد که فرماندار شهرستان نور گزارش دادند، اما مشکلات هم فراوان است، در حوزه بیکاری، کارخانه‌ها و کارگاه‌های ما نیازمند بازسازی است.

یونسی ادامه داد: دولت 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اقتصادی اختصاص داد و طی این مدت 4 هزار و 805 طرح با اعتبار 3 هزار و 832 میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری کرد.

وی افزود: دولت 447 میلیارد تومان در غالب ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شد و 2 هزار و 10 پروژه روستایی از محل اعتبارات دهیاری‌ها انجام و 300 میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها تخصیص یافت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در پایان گفت: تا پایان سال 96 همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند و همه روستاهای ییلاقی شهرستان نور نیز در آینده نزدیک از این نعمت برخوردار می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها