اختصاص 75 میلیون تومان برای تجهیز پایگاه قهرمانی ورزش استان

75 میلیون تومان برای تجهیز پایگاه قهرمانی ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۹۱
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
مدیرکل ورزش و جوانان استان از انتقال پایگاه قهرمانی ورزش استان بهمجموعه کوثر بانوان و سالن بهار و نیز اختصاص 75 میلیون تومان برای تجهیز و خرید وسایل جدید برای این پایگاه خبر داد و گفت: امیدواریم با تجهیز و راه اندازی پایگاه قهرمانی جدید مشکل تمرینات قهرمانان استان رفع شود.

جهانبخش ایزدپور در نشست معارفه معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان بر تعامل بیشتر واحدهای ستادی با مسئولان وزارت تاکید کرد.

وی از رشد 7 و نیم درصدی درآمد اماکن ورزشی استان در کشور خبر داد و گفت: مبلغ شش میلیون تومان به شهرستان دنا و 9 میلیون تومان به شهرستان کهگیلویه از طریق پول برگشتی از اماکن ورزشی اختصاص یافت.

ایزدپور با اشاره به ساخت 29 طرح زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی از محل هدایای خاص وزارت نفت در دو شهرستان گچساران و باشت افزود: 17 طرح جدید در دو شهرستان گچساران و باشت از محل هدایایی خاص وزارت نفت عملیاتی می شود.

وی در ادامه این جلسه در خصوص وضعیت ماده 27 و واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی گفت: از مجموعه 9 طرح دو طرح ملی در حال بررسی و شش طرح استانی آماده فراخوان برای واگذاری است.

ایزدپور همچنین از واگذاری دو طرح بزرگ هتل ورزش و پیست اسکی کاکان به بخش خصوصی از طریق ماده 27 خبر داد.

در این جلسه طی حکمی از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان،فرشید کرمی به عنوان معاون توسعه منابع وپشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان منصوب شد.

ارسال نظرات