خبرهای داغ:
مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج برخوار
حجت الاسلام فتاحی گفت: قیام عاشورا و جریان انتظار را دارای ارتباط عمیقی با هم هستند که در امتداد یکدیگر قرار دارند و از هم جدایی ناپذیرند.
کد خبر: ۸۷۷۵۰۹۸
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج برخوار در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) شاهین شهر، قیام عاشورا و جریان انتظار را دارای ارتباط عمیقی با هم دانست که در امتداد یکدیگر قرار دارند و از هم جدایی ناپذیر هستند.

حجت الاسلام فتاحی قیام امام حسین(ع) و حادثه عاشورا بعد از ظهور اسلام مهم ترین حادثه ای است که تمام احساسات را از آن خود کرده است و هرروز بر عظمت آن نیز افزوده می شود و مورد توجه تمام آزادیخواهان جهان در سراسر جهان قرار می گیرند.

وی به شکل گیری شخصیت کودکان اشاره کرد و گفت: خانواده ها در رشد فرزندان خود مراقبت کنند و بدانند که زنده نگه داشتن بسیاری از ضروریات دین گاهی با یک نصیحت مشفقانه مادر به فرزند خود احیا می شود.

حجت الاسلام فتاحی حضور کودکان و نوجوانان در محافل قرآنی و مساجد مفید و تأثیرگذار بیان کرد و با تاکید بر ضرورت حضور کودکان در محافل قرآنی، افزود: اگر می‌خواهید در آینده و نحوه تربیت کودکان خود پیشمان نشوید آنها را از همین سنین به محافل قرآنی و مساجد بفرستید.

وی با اشاره به بدعت ها و آسیبهای عزاداری ماه محرم خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیسم با راه اندازی شبکه های ماهواره ای و نمایش صحنه هایی از قمه زنی چهره ای خشن از اسلام به دنیا معرفی کرده و ار تشیع لندنی حمایت می کند.

حجت الاسلام فتاحی به بدعهدی آمریکا در موضوع برجام نیز اشاره کرده و با بیان اینکه برجام، نتیجه تشیع منهای انقلابی گری است، تصریح کرد: استکبار از گسترش مذهب تشیع در هراس است به همین دلیل تلاش می کند تا اسلام منهای امامت و تشیع منهای انقلابی گری را ترویج دهد، در جریان مذاکرات هسته ای نیز هدف آمریکا موضوع رفع تحریم ها نبود، بلکه هدف دور کردن مسلمان و شیعه از امامت و انقلابی گری بود.

وی کنوانسیون حمایت ازحقوق کودک را که عده ای در داخل کشور از آن حمایت کرده و خواستار تصویب آن در ایران هستند یک فتنه خواند و افزود: براساس  قوانین این کنوانسیون، بسیج دانش آموزی نباید وجود داشته باشد و علاوه بر اینکه نباید همایش شیرخوارگان حسینی و ۳ ساله های حسینی برگزار شود، کودکان نیز در مراسم های سوگواری و روضه خوانی نباید حضور داشته باشند چون در روحیه آنها تاثیر منفی گذاشته و کودکان و نوجوانان افسرده می شوند!

ارسال نظرات
پر بیننده ها