امام جمعه رضوانشهر خطاب به کسانی که حرف از فراموشی فتنه می زنند گفت :تنها راه تمام شدن فتنه ۸۸ در ادبیات سیاسی جامعه پذیرش ظلمی است که در فتنه۸۸ به نظام و مردم روا داشته اند، متاسفانه برخی اصحاب فتنه قائل به فتنه بودن حرکت مرموزی که در سال ۸۸ انجام و از خارج از کشور اداره میشد نیستند.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۱۳
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر اظهار کرد: امام و رهبر عزیزتر از جانمان که حاضریم جان ناقابل خودمان را فدای ایشان کنیم فرمودند ، فتنه خط قرمز است. در فتنه ۸۸ هم به مردم عزیز ما ظلم کردند و هم ارزش های اسلامی و انقلابی ما را زیر سوال بردند و باعث لبخند صهیونیست ها و مستکبران عالم شدند.

وی ادامه داد: چطور بعضی افراد بخاطر منافع حزبی و سیاسی در تقابل با منویات نایب امام زمان عج سخن می گویند.

امام جمعه رضوانشهر گفت: ادامه این کار و تقابل با ولایت برای این افراد گران تمام خواهد شد، ما سرباز ولایت هستیم و در دفاع از ولایت سر به داریم. از خاندان معظم شهیدان و فرزندان شهدای مدافع حرم خجالت بکشید، کاری نکنید که همه ما شرمنده رشادت و شهامت و دلاور مردی شهدا باشیم و در برابر صبوری خاندان معظم شهداء سرافکنده شویم .

وی خطاب به کسانی که حرف از فراموشی فتنه می زنند گفت :تنها راه تمام شدن فتنه ۸۸ در ادبیات سیاسی جامعه پذیرش ظلمی است که در فتنه۸۸ به نظام و مردم روا داشته اند، متاسفانه برخی اصحاب فتنه قائل به فتنه بودن حرکت مرموزی که در سال ۸۸ انجام و از خارج از کشور اداره میشد نیستند.

امام جمعه رضوانشهر با انتقاد گفت: یکی از محکومان امنیتی فتنه ۸۸ در زمانی که خانواده های ما داغدار شهدای مدافع حرم هستند و رهبر معظم انقلاب در ملاقات با خانواده های آنها مقام این شهیدان را تکریم میکند، این مجرم بدون درک شرایط مبنی بر اینکه آمریما و اسرائیل با تولید داعش آتش جنگ را در منطقه افروخته اند تا اسرائیل در امنیت به سر برد، مدافعان حرم و سیاست های نظام را تخطئه میگوید.

وی در پایان گفت :ابراز این گونه سخنان آب در آسیاب دشمنان است و مردم با این گونه افراد به سختی برخورد خواهد کرد.

ارسال نظرات