خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت:

دولت یازدهم کم تحمل‌ترین دولت‌ در طول تاریخ انقلاب اسلامی

مسئول نمایندگی ولی فیقه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین اذعان کرد: دولت یازدهم علیرغم آن‌که از آزادی قلم و بیان سخن به میان می‌آورد خود از کم تحمل‌ترین دولت‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۱۷
|
۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج)استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون سخنرانی اخیر رئیس جمهور در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: بهتر است آقای روحانی از آقایان سیف، عراقچی و ظریف که از عوامل اصلی دولت هستند بخواهد که مردم را در جریان 100 اقدام عملی شده در دوران پسابرجام قرار دهند.

وی افزود: خود دولتمردان نیز می‌دانند که برجام ثمره چندانی را با خود به همراه نداشته و تحریم‌ها هم‌چنان پابرجا هستند.

این مسئول به مثمر ثمرنبودن برجام از نظر بسیاری از دولتمردان اشاره کرد و گفت: آقای صالحی از همان ابتدا نسبت به امریکا و وعده‌هایش بی‌اعتماد بود و براساس گفته‌های سیف مذاکرات هیچگونه تاثیری بر اقتصاد کشور نداشته و آقای عراقچی نیز برداشته شدن تحریم‌ها را فقط از روی کاغذ می‌داند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ثمرات برجام را بسیار ناچیز دانسته و تصریح کرد: اگر برجام تاثیری داشت ما شاهد رشد بیکاری، ادامه رکود، تورم و مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی در کشور نبودیم.

حجت‌الاسلام معبودی تشریح کرد: دولت یازدهم علیرغم آن‌که از آزادی قلم و بیان سخن به میان می‌آورد خود از کم تحمل‌ترین دولت‌ها در طول تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی در خاتمه اضافه کرد: دکتر روحانی در مقابل نقد منصفانه تحملی ندارند و در خصوص منتقدین خود رکیک‌ترین القاب را به کار برده و انتظار دارند مردم برای کار انجام نشده کف بزنند.

1005/ت30/ب 

ارسال نظرات
پر بیننده ها