دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با«بسیج»:

اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با تحریم های دشمن است

حبیبی گفت: فرهنگ سازی در موضوع اقتصاد مقاومتی و ایمان دولت مردان به آن بسیار راه گشا خواهد بود و ایران را از بحران خارج می کند.
کد خبر: ۸۷۷۵۱۶۲
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، درباره تحریم دلاری که علیه ایران شکل گرفته است گفت: مقام معظم رهبری رهنمود هایی در خصوص تحریم هایی که علیه ایران شده است داشتند که اتفاقا راهکارهایی هم به دولت مردان و کارشناسان ارائه فرمودند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به معنای واقعی کلمه اگر اجرا شود، حربه های مختلف دشمن که یکی از آن ها تحریم ها است را مهار می کند و باعث می شود ایران به خود متکی شود. تحریم دلار یکی از حربه های دشمن به اقتصاد ایران است.

حبیبی عنوان کرد: در اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری خیلی زیبا و واضح بیان کردند که این طرح چه پتانسیل هایی را دارا است. وقتی ما مجبور به خرید از کشور خارجی می شویم خیلی واضح است که دشمن به فکر قطع ارتباط در این رابطه شود و از راه هایی مانند تحریم دلار استفاده کند.

حبیبی تصریح کرد: فرهنگ سازی در موضوع اقتصاد مقاومتی و ایمان دولت مردان به آن بسیار راه گشا خواهد بود و ایران را از بحران خارج می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار