رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با«بسیج»:

آمریکایی که بزرگترین بدهکار جهانی است چگونه می تواند به اقتصاد ما کمک کند

محمودی گفت: مگر در دوران محمدرضا پهلوی ایران به آمریکا اعتماد نکرد؟ مگر ایران کالاهای خود را از آمریکا تامین نمی کرد، در آخر آمریکا غیر از دزدی و چپاول ایران چه دستاوردهایی برای ایران داشت؟
کد خبر: ۸۷۷۵۱۶۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷

حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، درباره تفکر اشتباه بعضی مسئولین نسبت به سازگاری با آمریکا اظهار داشت: وقتی آمریکا خود مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و غیره دارد چگونه می تواند مشکلات کشور دیگری را حل کند.

وی افزود: چطور می شود که یک کور راه گشا و حل کننده مشکلات یک کشور دیگر شود؟ آمریکا در حوزه های اقتصادی یکی از بدهکار ترین کشورها به سازمان ملل و دیگر کشور های اروپایی است.

محمودی تصریح کرد: تاریخ را ورق بزنیم، مگر در دوران محمدرضا پهلوی ایران به آمریکا اعتماد نکرد؟ مگر ایران کالاهای خود را از آمریکا تامین نمی کرد، در آخر آمریکا غیر از دزدی و چپاول ایران چه دستاوردهایی برای ایران داشت؟

وی گفت: در جنگ تحمیلی، ایران مجبور بود به دلیل فقدان توان داخلی حتی سیم خاردار و حتی گونی را از خارج وارد کند، یعنی آمریکا همه هست و نیست ایران را از ما گرفته بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار